-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!rz.uni-karlsruhe.de!feed.news.
schlund.de!schlund.de!news.online.de!not-for-mail
From: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Serwis Lenovo
Date: Mon, 07 Sep 2009 17:55:53 +0200
Organization: 1&1 Internet AG
Lines: 66
Message-ID: <h83af8$rr5$1@online.de>
References: <h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h82qpi$998$1@inews.gazeta.pl>
<h838q6$onp$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: koln-4db489dd.pool.mediaways.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: online.de 1252338985 28517 77.180.137.221 (7 Sep 2009 15:56:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Sep 2009 15:56:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090830)
In-Reply-To: <h838q6$onp$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1158541
[ ukryj nagłówki ]kamil wrote:
> "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message
> news:h82qpi$998$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam
>>
>> U?ytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
>> news:h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>>
>>> Czy z serwisem innych marek jest podobnie?
>> Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
>> do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
>> i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
>> monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
>> Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
>> Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
>> bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.
>
> Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow
> biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona
> 3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego
> sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.
>
> Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony.
> Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami
> nigdy problemow nie bylo.
No ja mialem troche odmienne doswiadczenia z Dellem (w Niemczech).
Laptop zepsul sie po jakichs dwoch tygodniach od zakupu - system ani
BIOS nie widzialy dysku.
Przyjechal kurier, zabral laptopa, po ponad tygodniu laptop wrocil.
Na kartce z serwisu napisali, ze wsadzili dysk o wiekszej pojemnosci,
niz fabrycznie - fajnie. Ale w rzeczywistosci wsadzili dysk mniejszy niz
fabrycznie.
Dell nie przewiduje np. ze zwroci roznice w cenie dyskow (chocby to byla
minimalna roznica). Wiec sprzet z powrotem do naprawy... i nie ma go
przez nastepne ok. 2 tygodnie ("serwis czeka na czesci"). Najbardziej
doskwiera brak laptopa, gdy jest on potrzebny, i gdy po raz kolejny
tracisz dane z dysku (i czas zmarnowany na kopiowanie danych i
konfigurowanie wszystkiego od nowa).
Sprzet wrocil po raz kolejny, na opakowaniu byly slady butow (ktos stal
na kartonie!) - ekran laptopa pekniety.
Wiec sprzet kolejny raz z powrotem. I przez chyba miesiac brak odzewu ze
strony Della - trzeba samemu chwycic za sluchawke. Zaczyna sie typowe
odbijanie pileczki: serwisu nie realizuje Dell, tylko inna firma
(outsourcing), wiec to nie nasza wina - prosze sie tam dowiedziec. W
serwisie mowia, zeby pytac firme spedycyjna. I tak mijaja kolejne
tygodnie i telefony z i do roznych firm. Az sprzet wrocil do mnie z tym
samym peknietym ekranem ;)
Tym razem po rozmowie z Dellem zazadalem odebrania ode mnie sprzetu i
zwrotu gotowki - co nastapilo po ok. 2 tygodniach.
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.09 15:56 Wiktor S.
- 07.09.09 16:07 Piotrek
- 07.09.09 18:02 Maciek
- 07.09.09 18:43 Piotrek
- 08.09.09 07:07 Marcin
- 08.09.09 07:20 PeJot
- 08.09.09 07:48 Wiktor S.
- 08.09.09 13:05 freewolny
- 08.09.09 13:42 Maciek
- 08.09.09 13:43 Maciek
- 08.09.09 16:00 toolpusher
- 08.09.09 16:13 Czeresniak
- 08.09.09 16:14 Maciek
- 08.09.09 18:33 Piotrek
- 08.09.09 18:39 Piotrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo