  • 21. Data: 2009-03-03 19:08:38
    Temat: Re: Sensacje na PMA...
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Paweł W. wrote:
    > No co? Jasno powiedzieli jaką rozdzielczość przeniesie ten obiektyw. ;)
    > Co znaczy - nie spodziewajcie się gęstszych matryc z tym obiektywem. :D

    Dlaczego nie? Nie widze zadnego zwiazku. ;)

    k,

  • 22. Data: 2009-03-03 21:18:13
    Od: m...@a...net.pl

    >Ale chociazby zwiekszenie
    >dynamiki czy czulosci wymagaloby wymyslenia nowego rodzaju matryc,

    E, skad.

    A typical Bayer filter single-chip image sensor absorbs at least
    two-thirds of the visible light with its filters, while in a
    three-CCD sensor the filters absorb only stray light and
    invisible light, and possibly a little more for color tuning,
    so that the three-chip sensor has better low light capabilities.

    >http://en.wikipedia.org/wiki/Three-CCD

    Pomysly sa, i sa znane. Nalezy jednak wyeksploatowac biezace
    linie produkcyjne, nie mozna sprzedawac zbyt szybko.

    Michal Kukula

  • 23. Data: 2009-03-03 21:38:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-03 18:08:48 +0100, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> said:

    > Lumix G1HD:
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030316lumixgh1ha
    ndson.asp

    Eeee, fajniejszy jest 7-14/4 do u4/3. Niech no Oly w końcu pokaże swoją
    wersję aparatu...

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-03-03 23:01:33
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > No wlasnie, gdzie te nowe, ciekawe produkty?

    Są, są,...

    Np. maska do nurkowania z aparatem cyfrowym.... ;-)
    Tez do nurkowania Canon D10 .

    Obiektyw TS-E 17mm - oczywiscie z mysla nie do nie do architektury
    ale np. ciekawych portretow.... ;-)

    Pzdr
    KK

  • 25. Data: 2009-03-04 00:13:28
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    > zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030204pentax70su
    perzoom.asp

    "Natomiast dzisiejszy dzień ostatecznie pokazał, że większość plotek
    wypisywanych w Internecie na temat tegorocznego PMA to zwykłe bzdury. Nie
    potwierdziły się "prawie pewne" informacje o nowej, dziwnej lustrzance
    Pentaksa z kwadratową matrycą (kto to wymyślił?!) ani przecieki z "pewnego
    źródła" o Nikonie D400 czy D5000. Również Canon nie pokazał "pewniaków"
    typowanych od wielu miesięcy, a tym uznanego już za fakt przez niektórych
    obiektywu EF 24-70 mm f/2.8 IS. "

  • 26. Data: 2009-03-04 07:11:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    > nie pokazał "pewniaków" typowanych od wielu miesięcy, a tym uznanego
    > już za fakt przez niektórych obiektywu EF 24-70 mm f/2.8 IS. "

    Olek zobaczyl nowego Panasa i schowal makiete "m4/3"
    pod obrus udajac, ze nic nie przygotowali? ;-)

  • 27. Data: 2009-03-04 08:18:58
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie? Nie widze zadnego zwiazku. ;)
    >
    > k,
    jeśli megapiksele są najważniejszym hasłem marketingowym to wątpię żeby taki
    obiektyw mocowali do korpusów >12Mpx.
    Ciężko by to wszystko się tłumaczyło kupującym. "No wie Pan co prawda jest
    tutaj napisane 12Mpx ale powiem Panu w tajemnicy, że jednak aparat ma 14Mpix
    ;-)

  • 28. Data: 2009-03-04 10:32:29
    Od: Koriolan <m...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Olek zobaczyl nowego Panasa i schowal makiete "m4/3"
    > pod obrus udajac, ze nic nie przygotowali? ;-)

    IMO taki a nie inny roadmap m4/3 to efekt porozumienia Panasonica z
    Olympusem.

    Ale jak dla mnie to przesadzili. Przy obecnych obrotach marketingiwej
    karuzeli z produktami, rok oczekiwania to jakiś żart.

  • 29. Data: 2009-03-04 10:37:09
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sa przykladowe filmy z G1:
    http://panasonic.net/avc/lumix/systemcamera/gms/gh1/
    movie.html

    Co prawda malenkie, ale juz widac, ze kamery stanieja ;)))

  • 30. Data: 2009-03-04 13:30:45
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Sa przykladowe filmy z G1:
    > http://panasonic.net/avc/lumix/systemcamera/gms/gh1/
    movie.html

    > Co prawda malenkie, ale juz widac, ze kamery stanieja ;)))

    nie stanieja
    po prostu spadnie ich sprzedaz.
    zreszta pewnie caly czas spadala i dopiero wejscie duzych kart i HD
    mialo szanse na odwrocenie trendu
    Marx