  • 1. Data: 2009-03-02 15:36:28
    Temat: no i jest - Samsunga odpowiedź na m4/3
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    http://www.dpreview.com/news/0903/09030201samsungnxs
    ystem.asp

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Trzy Zasady Pewnego Sukcesu: 1. Nie ujawniaj wszystkiego co wiesz. 2. 3.

  • 2. Data: 2009-03-02 19:14:40
    Temat: Re: no i jest - Samsunga odpowiedź na m4/3
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bakulik at work napisał(a):

    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030201samsungnxs
    ystem.asp

    A tu jest po polsku: http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8558

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 3. Data: 2009-03-03 02:56:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam.
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030201samsungnxs
    ystem.asp

    Tu kilka slow i "zdjec" wiecej:
    http://translate.google.pl/translate?prev=_t&hl=pl&i
    e=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.focus-numerique.com%2Fnew
    s_id-1228.html&sl=fr&tl=pl&history_state0=

    Ciekawa jesien sie zapowiada, przynajmniej dla kolekcjonerow ;)

  • 4. Data: 2009-03-03 08:49:26
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    s_id-1228.html&sl=fr&tl=pl&history_state0=
    > Ciekawa jesien sie zapowiada, przynajmniej dla kolekcjonerow ;)

    Ta... przekonają się, że ich stare szkiełka w większości nie nadają się
    do czegokolwiek z nowymi body ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-03-03 10:28:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    bakulik at work wrote:
    > Witam.
    >
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030201samsungnxs
    ystem.asp

    http://img1.focus-numerique.com/focus/news/1/1228/sa
    msung-nx-ensemble2.jpg

    No jaki to niby ma sens?
    Po co aparat wielkości 300D i do tego z długim kitem? Że nie ma lustra? I co to
    ma zmieniać? Czy oni nie rozumieją że sens mają takie konstrukcje jak prototyp
    Olympusa, wielkości Sigmy DP1 i z krótkimi jasnymi obiektywami?

  • 6. Data: 2009-03-03 10:30:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > lustra? I co to ma zmieniać? Czy oni nie rozumieją że sens mają takie
    > konstrukcje jak prototyp Olympusa, wielkości Sigmy DP1 i z krótkimi

    Nie - ONI kiedys zrozumieja, ze sens ma taki aparat ale FF.
    I ja sie z nimi zgodze :)

  • 7. Data: 2009-03-03 10:33:32
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Nie - ONI kiedys zrozumieja, ze sens ma taki aparat ale FF.
    > I ja sie z nimi zgodze :)

    A to też... Za kompakt z FF i 24-96/2.8-4 dałbym wiele :>

  • 8. Data: 2009-03-03 10:42:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    msung-nx-ensemble2.jpg

    > Nie - ONI kiedys zrozumieja, ze sens ma taki aparat ale FF.
    > I ja sie z nimi zgodze :)

    FF to jakaś proteza. Przyszłość ma format FF+, czyli to, co
    zaproponowała Leica w modelu S2 :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 9. Data: 2009-03-03 10:47:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > A to też... Za kompakt z FF i 24-96/2.8-4 dałbym wiele :>

    A tak bajdełej to dziś jest premiera DP2.

  • 10. Data: 2009-03-03 10:49:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 3 Mar 2009 11:30:16 +0100, Jakub Jewuła wrote:

    > Nie - ONI kiedys zrozumieja, ze sens ma taki aparat ale FF.

    Nie sądze.

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns