  • 11. Data: 2009-03-03 09:28:11
    Temat: Re: Sensacje na PMA...
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > No wlasnie, gdzie te nowe, ciekawe produkty?

    po co nowe skoro stare są dabre i wystarczajace dla 99,9%użytkowników
    aparatów?

  • 12. Data: 2009-03-03 09:32:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > No wlasnie, gdzie te nowe, ciekawe produkty?

    Nie ma. Ogłoszono urzędowy kryzys z wejściem w życie w dniu ogłoszenia.
    Niesubordynowane jednostki wypracowujące zysk zamiast przynosić stratę
    będę karane do wysokości straty zakładanej.
    Spocznij. Wolno palić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-03-03 10:18:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:
    > Jest kryzys, wiec zamiast nowych aparatów to racej spodziewałbym się
    > przejęć. Firmy są teraz taniutkie, wiec nic tylko brac :) Nawet jeśli
    > założyć, że na rynku zostanie Canon, Sony, Nikon, Samsung i Panasonic, to i
    > tak mi tego coś za dużo... ;)

    Składamy się na Hassela? Forma niszowa to pewnie i tania :>

  • 14. Data: 2009-03-03 11:27:05
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    > zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030204pentax70su
    perzoom.asp

    12 Megapikselowy obiektyw !!!

  • 15. Data: 2009-03-03 13:21:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    TheGuru pisze:
    perzoom.asp

    > 12 Megapikselowy obiektyw !!!

    No co? Jasno powiedzieli jaką rozdzielczość przeniesie ten obiektyw. ;)
    Co znaczy - nie spodziewajcie się gęstszych matryc z tym obiektywem. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 16. Data: 2009-03-03 13:29:29
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Niusik Canona ;)))))))
    http://www.dpreview.com/news/0903/09030310canon1Dfir
    mwareupdate.asp

  • 17. Data: 2009-03-03 13:33:27
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Niusik Canona ;)))))))
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030310canon1Dfir
    mwareupdate.asp

    SZOK!

    Ciężko będzie przebić takie wejście smoka. No ale zobaczymy co pokaże Nokia.

  • 18. Data: 2009-03-03 17:08:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Lumix G1HD:
    http://www.dpreview.com/news/0903/09030316lumixgh1ha
    ndson.asp

  • 19. Data: 2009-03-03 17:20:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Fajna lampa :))
    http://img16.imageshack.us/img16/663/g1h.jpg

    No, to moze byc bardzo ciekawie na rynku lepszych,
    ale nadal amatorskich kamer HD...

  • 20. Data: 2009-03-03 19:07:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Kokos wrote:
    > po co nowe skoro stare są dabre i wystarczajace dla 99,9%użytkowników
    > aparatów?

    E tam. Nie sa. Od dekady (przesadzam) zmienia sie glownie rozdzielczosc,
    dochodza rozne drobiazgi, bajery w rodzaju wiekszych wyswietlaczy,
    stabilizacji (o, to byl maly przelom, choc wolalbym wyzsze akceptowalne
    ISO), detekcji usmiechu czy miliona programow tematycznych. Tymczasem sama
    jakosc zdjec od 5 lat w zasadzie sie nie zmienia, ba, czesto czuc wrecz
    regres (bo aparat musi byc malutki, bo musi miec 20x zoom). Jasne, to
    wszystko mnie cieszy (podobnie, jak spadajace ceny i fakt, ze coraz
    bardziej powszechny staje sie w kompaktach szeroki kat), ale wciaz jest
    wiele pol, na ktorych nic sie nie dzieje. Ale chociazby zwiekszenie
    dynamiki czy czulosci wymagaloby wymyslenia nowego rodzaju matryc, a w to
    nikt nie bedzie inwestowac, bo rozwijanie obecnych rozwiazan jest znacznie
    tansze i nastepuje niejako "z urzedu", a nowy, bardzo kosztowny pomysl i
    tak skopiuje konkurencja - i pewnie lepiej na tym wyjdzie.

    k,