  • 31. Data: 2009-03-04 16:42:51
    Temat: Re: Sensacje na PMA...
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <49ae58b6$1@news.home.net.pl>,
    Koriolan nabazgrał:
    > IMO taki a nie inny roadmap m4/3 to efekt porozumienia Panasonica z
    > Olympusem.
    >
    > Ale jak dla mnie to przesadzili. Przy obecnych obrotach marketingiwej
    > karuzeli z produktami, rok oczekiwania to jakiś żart.

    Może dają czas Samsungowi na rozwinięcie skrzydeł? ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 32. Data: 2009-03-04 18:27:54
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    TheGuru wrote:

    > jeśli megapiksele są najważniejszym hasłem marketingowym to wątpię żeby
    > taki obiektyw mocowali do korpusów >12Mpx.
    > Ciężko by to wszystko się tłumaczyło kupującym.

    Tylko co stoi na przeszkodzie, by szklo, ktore pelnie mozliwosci osiaga
    przy 10 mpix zastosowac w aparacie z matryca 14 mpix? Myslisz, ze
    przecietnego nabywce bedzie to interesowalo?:) Majac do wyboru dwa podobne
    aparaty, kupi ten z wieksza iloscia megapiksli, wyzszym ISO itd.

    k,

  • 33. Data: 2009-03-04 18:56:16
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Tylko co stoi na przeszkodzie, by szklo, ktore pelnie mozliwosci osiaga
    > przy 10 mpix zastosowac w aparacie z matryca 14 mpix? Myslisz, ze

    Co masz na myśli pisząc, że obiektyw osiąga pełnię możliwości przy
    określonej rozdzielczości matrycy? Chyba nie chodzi Ci o maksymalną
    rozdzielczość układu obiektyw - aparat?

    --
    Lol

  • 34. Data: 2009-03-04 19:04:30
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Lol wrote:
    > Co masz na myśli pisząc, że obiektyw osiąga pełnię możliwości przy
    > określonej rozdzielczości matrycy?

    Cytat z jednego z poprzednich postow (od ktorego rozpoczal sie ten watek
    dyskusji): "No co? Jasno powiedzieli jaką rozdzielczość przeniesie ten
    obiektyw. ;)"

    k,

  • 35. Data: 2009-03-05 10:27:18
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Marx pisze:

    > po prostu spadnie ich sprzedaz.
    > zreszta pewnie caly czas spadala i dopiero wejscie duzych kart i HD
    > mialo szanse na odwrocenie trendu

    To już wiem, dlaczego piszą przy kamerach "zoom cyfrowy 700"
    Wczoraj widziałem taką kartkę w Euro, myślałem, że może przypadkowo się
    sprzedawca pomylił, ale przy innych też nieźle np 400 :)

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 36. Data: 2009-03-05 12:37:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    Czasy kamer powoli mijaja. Zostana te z wyzszych polek, a na najtanszej
    polce kamery zintegruja sie z aparatami. To tylko kwestia wymarcia
    standardu miniDV na korzysc duzych kart flash.
    Jest to chyba ostatni moment aby kupic sobie kamere miniDV, sa teraz
    dosc tanio dostepne. Za chwile zostana tylko te na karty, a tu niestety
    jakosc obrazu i edytowalnosc kuleje...
    Marx