  • 1. Data: 2009-03-02 18:48:10
    Temat: Nudne (FOTO)
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Troszkę knotów z wczorajszego plenerku:

    http://abpc.com.pl/mar/

    fotki jak fotki ale monumentlny charakter tych drzew w porach
    bezlistnych zawsze mnie przyciągał :)

    abpc

  • 2. Data: 2009-03-02 18:57:16
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: StaM <v...@u...com>

    >On 2 Mar, 19:48, "abpc"

    > fotki jak fotki ale monumentlny charakter tych drzew w porach
    > bezlistnych zawsze mnie przyciągał :)
    >
    > abpc

    Dobre, ta pierwsza,pod slonce robi wrazenie infrot.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-02 19:47:14
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    abpc wrote:
    > Troszkę knotów z wczorajszego plenerku:

    To ja tez. :) Moje niedbale, radosne pstrykanie niedzielne:
    http://picasaweb.google.pl/j.szarleja/YOhsNB#

    k,

  • 4. Data: 2009-03-02 20:34:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:
    > Troszkę knotów z wczorajszego plenerku:
    >
    > http://abpc.com.pl/mar/
    >
    > fotki jak fotki ale monumentlny charakter tych drzew w porach
    > bezlistnych zawsze mnie przyciągał :)

    Bardzo lubię twoje zdjęcia krajobrazowe. Chciałbym sam tak robić.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 5. Data: 2009-03-02 23:29:53
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Bardzo lubię twoje zdjęcia krajobrazowe. Chciałbym sam tak robić.
    > Paweł W.

    PTo kup dobry obiektyw (2000 EUR)i wyjdź na pole (na dwór) i nie pękaj.
    Ja to zrobiłem. - Ale psiakrew to nie to.
    Co jeszcze trzeba kupić !!??. Wiem że jestem blisko.

  • 6. Data: 2009-03-02 23:32:01
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 03-03-2009 o 00:29:53 Gil <g...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > PTo kup dobry obiektyw (2000 EUR)i wyjdź na pole (na dwór) i nie pękaj.
    > Ja to zrobiłem. - Ale psiakrew to nie to.
    > Co jeszcze trzeba kupić !!??. Wiem że jestem blisko.

    statyw koniecznie manfrotto ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 7. Data: 2009-03-02 23:40:14
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "abpc" <o...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Troszkę knotów z wczorajszego plenerku:
    >
    > http://abpc.com.pl/mar/

    fajne szkoda tylko ze exifow nie ma:(
    pzdr
    Anax

  • 8. Data: 2009-03-02 23:44:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gil pisze:

    > PTo kup dobry obiektyw (2000 EUR)i wyjdź na pole (na dwór) i nie pękaj.
    > Ja to zrobiłem. - Ale psiakrew to nie to.
    > Co jeszcze trzeba kupić !!??. Wiem że jestem blisko.

    :DDDD
    No i koniecznie Nikona D3 :P

    To przy okazji zapytam się - abpc - jak mierzysz ekspozycję? Spotem
    30-45 stopni od Słońca i korekta na +2? Czy jakoś inaczej?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-03-02 23:54:39
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > To przy okazji zapytam się - abpc - jak mierzysz ekspozycję? Spotem
    > 30-45 stopni od Słońca i korekta na +2? Czy jakoś inaczej?

    Z tym obiektywem to nie żartowałem.

  • 10. Data: 2009-03-03 03:34:06
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > fajne szkoda tylko ze exifow nie ma:(

    Ja mam zbior ladnych exifow luzem, chcesz? ;-)