  • 1. Data: 2009-03-03 07:35:47
    Temat: Sensacje na PMA...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    No wlasnie, gdzie te nowe, ciekawe produkty?

    Jedna lustrzanka Olympusa, kupe kompaktowego badziewia -
    w zasadzie nic ciekawego...

    A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)
    http://www.dpreview.com/news/0903/09030204pentax70su
    perzoom.asp

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-03 07:56:10
    Temat: Re: Sensacje na PMA...
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    >
    > A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    > zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)

    a adkad Ty sie tak podniecasz nowosciami z dziedzinyn cyfrowek :D

    Roger

  • 3. Data: 2009-03-03 08:16:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > a adkad Ty sie tak podniecasz nowosciami z dziedzinyn cyfrowek :D

    Od dluzszego czasu ;)

  • 4. Data: 2009-03-03 08:17:54
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:goin09$6ir$1@news.interia.pl...

    perzoom.asp

    > a adkad Ty sie tak podniecasz nowosciami z dziedzinyn cyfrowek :D

    Nie wie czy już kupowac G1 czy czekać aż Olek coś wypuści :)

  • 5. Data: 2009-03-03 08:25:42
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    Jest kryzys, wiec zamiast nowych aparatów to racej spodziewałbym się
    przejęć. Firmy są teraz taniutkie, wiec nic tylko brac :) Nawet jeśli
    założyć, że na rynku zostanie Canon, Sony, Nikon, Samsung i Panasonic, to i
    tak mi tego coś za dużo... ;)

  • 6. Data: 2009-03-03 08:29:49
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goin5a$ktp$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
    > A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    > zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030204pentax70su
    perzoom.asp

    Jest też Pentaksowy 15mm f/4 o dwa milimetry większy od
    klasycznego naleśnika 43mm :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-03-03 08:33:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > założyć, że na rynku zostanie Canon, Sony, Nikon, Samsung i
    > Panasonic, to i tak mi tego coś za dużo... ;)

    Kiedy ja nie chce calej firmy, jak tylko aparat chce :)

  • 8. Data: 2009-03-03 08:35:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Jest też Pentaksowy 15mm f/4 o dwa milimetry większy od
    > klasycznego naleśnika 43mm :)

    43 to naleśnik, czy LTD ???
    Naleśnik to chyba 40/2.8, a tego ciężko prześcignąć, jeśli chodzi o
    rozmiary.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 9. Data: 2009-03-03 08:47:34
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goiq4j$e55$3@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:

    > 43 to naleśnik, czy LTD ???

    Limited 43mm to klasyczny naleśnik właśnie.

    > Naleśnik to chyba 40/2.8, a tego ciężko prześcignąć, jeśli chodzi o
    > rozmiary.

    Owszem, 40mm jest mniejsze. Ale naleśnikami nazywa się też 43mm,
    70mm i 21mm - a od tych ten 15mm nie odstaje.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 10. Data: 2009-03-03 08:48:26
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > No wlasnie, gdzie te nowe, ciekawe produkty?

    Spokojnie, nie ma co się tak stresować tym nerd-świętem. Duże
    konferencje niekoniecznie są na start, czasem plany, strugańce i
    ciekawostki pokazywane są później trochę podczas konferencji.
    Gdyby wszystko rzucili na start kto by tego słuchał? dziennikarze
    rozbiegliby się wszędzie.

    > Jedna lustrzanka Olympusa, kupe kompaktowego badziewia -
    > w zasadzie nic ciekawego...

    Spokojnie :)
    Mnie już ucieszyły reklamy sonego znad wejścia, bo pokazują conajmniej
    dwa niezidentyfikowane zeissy. Może wreszcie więc zapełnią jakieś dziury
    typu 35/1.7 czy 50/1.7.

    > A! Bylby zapomnial - Pentax po raz kolejny odniosl moralne
    > zwyciestwo nad konkurencja wypuszczajac nowy, flagowy model ;)
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09030204pentax70su
    perzoom.asp

    Ciekawe czy nowe NX to już bez pentaksa. Czyżby interesy obu firm się
    rozbiegały tak nagle? Szkoda by było trochę :/
    Póki co kompakt - fajnie, ale nic nadzwyczajnego. Kupujący ultra zooomy
    nie przywiązują się wiele do marki, kupują któryś z mega zoomów i są
    zadowoleni (lub nie).

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \