eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-03 15:17:18
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2014-10-03 14:32, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    >>> Jest sobie taki pełnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku już 215000km
    >>> - czyli powoli już jedzie na złom. Za kilka tysięcy km czeka mnie
    >>> wymiana paska rozrządu i tak się zastanawiam czy ma to sens ?
    >>> Nawet najmniejszym kosztem to taka operacja to 15-20% wartości całego
    >>> samochodu, który i tak nie ma zbytnio szansy na przejechanie choćby
    >>> połowy okresu do następnej wymiany. Jak będzie wyglądała awaria tego
    >>> paska ? Czy po prostu silnik "stanie" doturlam się na pobocze i odholuję
    >>> na złom ? Czy wyleci mi w powietrze pół silnika razem z maską ?
    >>
    >> 1.0 to chyba silnik bezkolizyjny. W razie zerwania zatrzyma się, a po
    >> wymianie rozrządu będzie jeździł dalej.
    >
    > Na marginesie, zapytam jak ustalić czy silnik 1,5 DCI 48kW K9K z Renault
    > Kangoo to kolizyjny czy bez?
    >
    Ja bym sprawdził w instrukcji serwisowej lub jakimś opisie.
    W ostateczności policzył zawory, jak tylko dwa (na cylinder) to
    powinno być bezkolizyjne, jak cztery to to kolizyjne.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: