eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-03 16:11:46
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 14:32, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Thu, 02 Oct 2014 23:22:24 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    >
    >> W dniu 2014-10-02 23:04, Radek D pisze:
    >>> Jest sobie taki pełnoletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku już 215000km
    >>> - czyli powoli już jedzie na złom. Za kilka tysięcy km czeka mnie
    >>> wymiana paska rozrządu i tak się zastanawiam czy ma to sens ?
    >>> Nawet najmniejszym kosztem to taka operacja to 15-20% wartości całego
    >>> samochodu, który i tak nie ma zbytnio szansy na przejechanie choćby
    >>> połowy okresu do następnej wymiany. Jak będzie wyglądała awaria tego
    >>> paska ? Czy po prostu silnik "stanie" doturlam się na pobocze i odholuję
    >>> na złom ? Czy wyleci mi w powietrze pół silnika razem z maską ?
    >>
    >> 1.0 to chyba silnik bezkolizyjny. W razie zerwania zatrzyma się, a po
    >> wymianie rozrządu będzie jeździł dalej.
    >
    > Na marginesie, zapytam jak ustalić czy silnik 1,5 DCI 48kW K9K z Renault
    > Kangoo to kolizyjny czy bez?
    >
    Diesle chyba zawsze są kolizyjne, w końcu z czegoś się musi wziąć ten
    duży stopień sprężania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: