  • Data: 2014-10-03 23:11:28
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 22:15, m4rkiz pisze:
    > "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    e-bez-ostrzezenia/artyku

    > to ze ktos cos pisze jeszcze wcale nie oznacza ze jest to prawda
    > artykul 'sponsorowany', proponuja w nim profilaktyczna wymiane wszystkiego
    > jak leci, w starszych samochodach jest to czesto ekonomicznie
    > nieuzasadnione
    >
    > uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,
    > niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily pozniej
    > jeszcze dziesiatki tysiecy km

    Te zawory żeby wymienić to trzeba było zdjąć głowice, tak? Potem
    sprawdzenie głowicy na ewentualność pęknięcia
    zakup zaworów
    uszczelka głowicy
    planowanie
    docieranie zaworów
    uszczelniacze
    nowe płyny
    kompletny rozrząd z pompą wody

    to dużo więcej niż wymiana samego rozrządu z pompą cieczy chłodzącej!

    > wiec dmuchanie na zimne w przypadku samochodu za tysiac zlotych (moze dwa,
    > nie chce mi sie szukac) raczej mija sie z celem - przestrzeganie zalecen
    > producenta co do wymian i serwisow raczej traci sens ekonomiczny po
    > maksimum
    > 10 latach

    Zależy gdzie stanie wóz. Ogólnie rzecz biorąc zatrzymanie pojazdu nie
    tam gdzie chce kierowca a gdzie zatrzymuje się wóz niestety grozi
    śmiercią kierowcy;/
    https://www.youtube.com/watch?v=N6bVLl2cwYM

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589073,smier
    telny-wypadek-na-autostradzie-a4-droga-byla-zablokow
    ana-w-dwoch-kierunkach-zdjecia,id,t.html

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/index.php/informacje,new
    s,zmienial-kolo-wjechal-w-niego-tir,90115.html