  • Data: 2014-10-03 23:21:46
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    e-bez-ostrzezenia/artyku

    > to ze ktos cos pisze jeszcze wcale nie oznacza ze jest to prawda
    > artykul 'sponsorowany', proponuja w nim profilaktyczna wymiane wszystkiego
    > jak leci, w starszych samochodach jest to czesto ekonomicznie
    > nieuzasadnione
    >
    > uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,
    > niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily
    > pozniej
    > jeszcze dziesiatki tysiecy km

    Był taki jeden co miał mi silnik naprawić za 2000 a ostatecznie zapłaciłem
    mu 2700 po czym okazało się, że muszę samochód oddać jeszcze innemu by mi
    doprowadził go do sprawności. U Ciebie też tak bajecznie tanio ?

    > wiec dmuchanie na zimne w przypadku samochodu za tysiac zlotych (moze dwa,
    > nie chce mi sie szukac) raczej mija sie z celem - przestrzeganie zalecen
    > producenta co do wymian i serwisow raczej traci sens ekonomiczny po
    > maksimum
    > 10 latach

    To jak się chce do kościoła jeździć. Jak chcesz zrobić np kolejne 100
    tysięcy to wymiana paska jest oczywistością.