-
Data: 2014-10-03 14:58:19
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
>>> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
>>> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
>>> producent auta.
>> Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do
>> jednokrotnej.
>> Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co
>> 90, dojezdzaly do 80.
>Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
>Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
>byle kogo, warunek - miało być tanio.
Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl.
Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy
bardzo podobnym przebiegu.
Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl.
Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze.
Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w
gre.
Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm,
wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej.
>>> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś
>>> nie mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
>> Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
>> ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od
>> gory, a czesciowo przez kolo ...
>W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany
>bez większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w
>brata Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być
>przysłowiowa "bułka z masłem"..
Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco
mniejszy :-)
Pomijajac mozliwe niespodzianki.
Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika
ciezko.
Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw
trzeba chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic
samemu.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.14 15:17 RadoslawF
- 03.10.14 16:10 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 16:11 Tomasz Wójtowicz
- 03.10.14 18:26 Czesław Wiśniak
- 03.10.14 19:20 nadir
- 03.10.14 20:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.10.14 20:28 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 21:44 John Kołalsky
- 03.10.14 22:05 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:07 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:15 m4rkiz
- 03.10.14 23:11 depros
- 03.10.14 23:21 depros
- 03.10.14 23:21 John Kołalsky
- 04.10.14 07:41 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=