-
Data: 2014-10-03 14:58:19
Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
>>> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
>>> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
>>> producent auta.
>> Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do
>> jednokrotnej.
>> Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co
>> 90, dojezdzaly do 80.
>Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
>Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
>byle kogo, warunek - miało być tanio.
Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl.
Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy
bardzo podobnym przebiegu.
Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl.
Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze.
Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w
gre.
Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm,
wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej.
>>> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś
>>> nie mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
>> Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
>> ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od
>> gory, a czesciowo przez kolo ...
>W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany
>bez większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w
>brata Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być
>przysłowiowa "bułka z masłem"..
Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco
mniejszy :-)
Pomijajac mozliwe niespodzianki.
Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika
ciezko.
Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw
trzeba chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic
samemu.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.14 15:17 RadoslawF
- 03.10.14 16:10 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 16:11 Tomasz Wójtowicz
- 03.10.14 18:26 Czesław Wiśniak
- 03.10.14 19:20 nadir
- 03.10.14 20:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.10.14 20:28 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 21:44 John Kołalsky
- 03.10.14 22:05 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:07 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:15 m4rkiz
- 03.10.14 23:11 depros
- 03.10.14 23:21 depros
- 03.10.14 23:21 John Kołalsky
- 04.10.14 07:41 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=