-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 03 Oct 2014 14:42:08 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
<m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <m0m5o4$72f$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <542e9994$0$18085$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.31
X-Trace: 1412340116 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18085 31.61.138.31:4106
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545753
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-03 14:24, MichaelData(R) pisze:
> Trybun wydumał(a) w news:542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
>> Druga sprawa - gdyby już faktycznie doszło do zerwania bądź
>> przeskoczenia to dlaczego zaraz na złom, po prostu kupujesz nowy
>> pasek za 1xxzł zakładasz i jedziesz.
>
> Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos w to uwierzy :>
>
> "Zerwanie paska rozrządu z reguły kończy się zniszczeniem silnika. To
> dlatego należy przestrzegać zalecanych interwałów jego wymiany"
>
> http://www.jak-naprawic.info/pasek-rozrzadu-zrywa-si
e-bez-ostrzezenia/artykul
>
>
> Polecam ci to przeczytać ale nie mam pewności czy to ogarniesz.
>
Twoja wiedza jest czysto teoretyczna, a moja praktyczna, a wiec
polemika na ten temat z Tobą jest zupełnie bez sensu.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.14 14:45 Trybun
- 03.10.14 14:58 J.F.
- 03.10.14 15:17 RadoslawF
- 03.10.14 16:10 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 16:11 Tomasz Wójtowicz
- 03.10.14 18:26 Czesław Wiśniak
- 03.10.14 19:20 nadir
- 03.10.14 20:20 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.10.14 20:28 Jacek Maciejewski
- 03.10.14 21:44 John Kołalsky
- 03.10.14 22:05 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:07 MichaelData(R)
- 03.10.14 22:15 m4rkiz
- 03.10.14 23:11 depros
- 03.10.14 23:21 depros
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe