  • Data: 2014-10-03 14:41:11
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:

    > Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej.
    > Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90,
    > dojezdzaly do 80.

    Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
    Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
    byle kogo, warunek - miało być tanio.

    > Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
    > ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory, a
    > czesciowo przez kolo ...
    >
    > J.

    W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany bez
    większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w brata
    Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być przysłowiowa
    "bułka z masłem".. Być może nawet pęknięcie paska spowoduje poważną
    awarię silnika po której albo inny silnik albo auto na złom. Ale jak
    widać tu w tym przypadku Radek wiele nie ryzykuje.