eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Oct 2014 14:41:11 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8a24$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>
    <542e8cb7$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <542e8cb7$0$3170$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141003-0, 2014-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <542e995b$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.138.31
    X-Trace: 1412340059 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18075 31.61.138.31:4182
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545752
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >> Spokojnie możesz jeździć dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to że
    >> za kilka tysięcy km czeka Cię wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym
    >> dmuchaniem na zimne - czyli coś w stylu 60 tys przebiegu bądź 5 lat?
    >> Markowy pasek jeżeli nie ma jakichś wycieków powinien spokojnie
    >> wytrzymać dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje
    >> producent auta.
    >
    > Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej.
    > Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90,
    > dojezdzaly do 80.

    Ważny jest podwykonawca zaopatrujący producenta w owe paski. Daewoo
    Polska raczej nie zamawiała podzespołów w firmach typu Contitech, a u
    byle kogo, warunek - miało być tanio.

    >
    >> W VW, benzynie wymiana nie jest aż tak bardzo skomplikowana żebyś nie
    >> mógł się pokusić o wymianę w własnym zakresie.
    >
    > Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie
    > ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory, a
    > czesciowo przez kolo ...
    >
    > J.
    >

    W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadziłem operację wymiany bez
    większych problemów. Wymienialiśmy samodzielnie pasek również w brata
    Passacie... Ale oczywiście w owym Polo to nie musi być przysłowiowa
    "bułka z masłem".. Być może nawet pęknięcie paska spowoduje poważną
    awarię silnika po której albo inny silnik albo auto na złom. Ale jak
    widać tu w tym przypadku Radek wiele nie ryzykuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: