  • 31. Data: 2009-12-09 17:29:15
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > kurcze...mógłbyć jakoś tak po prostu napisać co miał pokazać ten wywód?
    sory. wywód stąd, ze niezawsze trafie na inteligentnego czytelnika i
    często dostaje kontre: a moja nokia to tydzień "trzyma". Więc pokazałem
    realny przykład.

    ToMasz

  • 32. Data: 2009-12-09 17:40:32
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jesli pisze ... JA ... to chyba oczywiste ze ... JA ... tak uwazam.
    dziwne. jak JA pisze ze 2+2=4 to tak jest i koniec. JEśli jednak napisze
    ze moim zdaniem Thalia jest lepsza od Zaporozca to mozesz przedstawić
    przeciwna, ciekawą opinie. To sie nazywa dyskusja, w przeciwieństwie do
    narzucania jedynej słuszniej opinii.

    > Omnia I "Złomnia" tanieje. A Omnia Lite jest kopia Omnii jeden.
    powtarzasz sie. powtarzanie nie spowoduje ze Twoja opinia bedzie bliższa
    prawdze. Teraz tupnij nóżką, przeczytaj pytania zawarte w moich
    poprzednich postach, i (jak to zwykle robisz) odnieś sie rzeczowo do
    dowolnego z nich(najprawdopodobniej wybierzesz najmniej istotne)
    > Dlatego byc moze zamiast kupowaz Lite trzeba kupic Omnie I zaleznie od
    > roznicy w cenie.
    mercedesy tanieją, BMw też, golfy, nawet Thalie. i co z tego?
    > A z tym oprogramowaniem to przesadziles w koncu nawet MS udalo sie
    > skopiowac rozwiazanie Androida i Appla (co prawda marnie ale zawsze cos)
    Sugerujesz ze w sklepie z softem MS znajduje sie chociaż 20% całości
    softu na WM?
    pogadaj sobie z Sergiuszem. dowiesz sie jaka jest róznica miedzy
    telefonem a PDA - na przykładzie iPhona. JEśli ktoś chce kupić dowolnego
    PDA i nie korzystać z zewnętrznego softu - moim zdaniem jest szpanerem.
    Wiem ze sprzedają sie telefony dotykowe, z minimalnymi możliwościami
    instalacji dodatkowego softu. Ni pies ni wydra. PDA z tego nie zrobisz,
    telefon też taki sobie....

    ToMasz

  • 33. Data: 2009-12-10 08:56:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > ze moim zdaniem Thalia jest lepsza od Zaporozca to mozesz przedstawić
    > przeciwna, ciekawą opinie. To sie nazywa dyskusja, w przeciwieństwie do

    Ja nie narzucam tylko stwierdzam FAKT WM to szajs. To tak oczywiste jak
    2+2=4 wiec o czym dyskutowac ?

> [...]
    > dowolnego z nich(najprawdopodobniej wybierzesz najmniej istotne)
    > mercedesy tanieją, BMw też, golfy, nawet Thalie. i co z tego?

    To ze "topowy model" sprzed roku to dokladnie to samo co sredni z tego
    roku. I mozna kupic zlogi magazynowe w wersji TOP.

    Mam mnostwo takich przykladow ze swiata WM bryluje w tym HTC.

    > Sugerujesz ze w sklepie z softem MS znajduje sie chociaż 20% całości
    > softu na WM?

    To do mnie masz pretensje ze nawet sklepu Microsoft zrobic nie potrafi ?

    > pogadaj sobie z Sergiuszem. dowiesz sie jaka jest róznica miedzy
    > telefonem a PDA - na przykładzie iPhona. JEśli ktoś chce kupić dowolnego
    > PDA i nie korzystać z zewnętrznego softu - moim zdaniem jest szpanerem.

    Bzdura ale jesli chce korzystac z zewnetrznego softu to i w Androidzie i
    w iphponie jest latwiej dostepny i w przyjazniejszej formie. Wiec prosze
    nie kop juz tego WM stojacego nad grobem

    > Wiem ze sprzedają sie telefony dotykowe, z minimalnymi możliwościami
    > instalacji dodatkowego softu. Ni pies ni wydra. PDA z tego nie zrobisz,
    > telefon też taki sobie....

    I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko
    przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej

  • 34. Data: 2009-12-10 09:02:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    WaldekEg pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy moglbys rozwinac te mysl? Nie to zebym nie wierzyl, ale wlasnie stoje
    > przed podobnym wyborem jak autor watku i zastanawiam sie nad Touch2.

    Touch 2 ma 2,8 cala 240x320 i dziadostwo Qualcomm MSM7225 528MHz
    omnia lite ma 3 cale 240 x400 i 667MHz od Samsunga

  • 35. Data: 2009-12-10 09:24:08
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Gru, 10:02, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Touch 2 ma 2,8 cala 240x320 i dziadostwo Qualcomm MSM7225 528MHz
    > omnia lite ma 3 cale 240 x400 i 667MHz od Samsunga

    Jak ktoś lubi dotykowce, osobiście wybrałbym Omnia Lite:
    1. większy ekran 3", a jednocześnie węższy (51,8mm) od Touch2 - mimo
    większej przekątnej ma inny kształt ekranu, więc lepiej leży w ręku i
    kieszeni
    2. Gdzieś niedawno czytałem, że nowy WM 6.5 jest szybszy od
    poprzednich wersji, i jak dodać jeszcze całkiem szybki procesor 667
    MHz, to fon będzie chodził na WM wreszcie zupełnie normalnie (nie
    trzeba Corel Duo :-)).
    ps: niewiem w czym Omnia Lite jest tym samym, co Omnia I. Inne
    wymiary, gorszy procesor
    Pozdr. - J

  • 36. Data: 2009-12-10 09:34:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 01:24:08 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

> [...]
    > poprzednich wersji, i jak dodać jeszcze całkiem szybki procesor 667
    > MHz, to fon będzie chodził na WM wreszcie zupełnie normalnie (nie

    Zupełnie normalnie to chodził HTC Artemis ze 196 MHz. Wystarczyło nie
    ładować każdego znalezionego w internecie badziewia. Oraz używać choćby
    poprawnie tylko napisanego oprogramowania.
    Winienie Windows Mobile za ślimaczenie się programowych potworków typu
    Ałtomałpa świadczy jedynie o kompletnej ignorancji piszącego.

    Niemniej bardzo podobają mi się powszechne opinie, że WM6.5 jest szybszy od
    WM6.1 To nic, że system jest DOKŁADNIE ten sam, a przeprojektowano jedynie
    stronę wizualną, w dodatku na bardziej graficzną niż do tej pory (czyli
    bardziej obciążającą). To tylko mówi o poziomie zabobonów u ludzi. Później
    jeszcze przyjdzie paru oszołomów jak iStrybyszewski i już jest komplet

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2009-12-10 09:37:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Janeo pisze:

> [...]
    > 1. większy ekran 3", a jednocześnie węższy (51,8mm) od Touch2 - mimo
    > większej przekątnej ma inny kształt ekranu, więc lepiej leży w ręku i

    Touch jest wiekszy bo ma te zoombar czyli popierdolke pierwszej wody.

    > ps: niewiem w czym Omnia Lite jest tym samym, co Omnia I. Inne
    > wymiary, gorszy procesor

    Ale kto ma gorszy ? Marvell jest porownywalny z Samsungiem jak nie
    lepszy za to Marvelle nie maja modolow HSDPA stad dodatkowy uklad i
    15gram wiecej wazy Omnia I w stosunku do Lite

  • 38. Data: 2009-12-10 09:38:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ja nie narzucam tylko stwierdzam FAKT WM to szajs. To tak oczywiste jak
    > 2+2=4 wiec o czym dyskutowac ?
    (...)
    > I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko
    > przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej

    tak oczywiście:)

    ToMasz

  • 39. Data: 2009-12-10 09:42:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Winienie Windows Mobile za ślimaczenie się programowych potworków typu
    > Ałtomałpa świadczy jedynie o kompletnej ignorancji piszącego.

    Jesli aplikacja zabija system to znaczy ze system jest do bani. I zadne
    ochy achy nie pomaga w zaklinaniu rzeczywistosci przez M$Waldka

> [...]
    > bardziej obciążającą). To tylko mówi o poziomie zabobonów u ludzi. Później
    > jeszcze przyjdzie paru oszołomów jak iStrybyszewski i już jest komplet

    WM6.5 nie jest ZADNA ZMIANA poza zepsuciem i tak zepsutego

  • 40. Data: 2009-12-10 09:42:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > tak oczywiście:)

    Fajnie, ale ten syf ktorych wachasz szkodzi Ci.