  • 41. Data: 2009-12-10 15:03:16
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:hfl4fk$ith$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Chodzi mi po glowie ten telefonik, Wlasniei konczy mi sie cyrograf w
    > Plusie, abo dla firm telefonik na papierze wyglada fajnie dlugie czasy
    > czuwania i rozmow, wszystkie bajery z GPS wlacznie, wiec jest nadzieja ze
    > nie zabladze w drodze do domu.
    > Ma ktos moze, uzywa i moze powiedziec czy warto, a mzoe co innego wybrac?
    A ja tylko chcialem tak naprawde wiedziec cazy papierowe parametry onych
    telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie
    wszystko.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 42. Data: 2009-12-11 05:15:29
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Gru, 16:03, "zho" <b...@p...com> wrote:
> [...]
    > telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie
    Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:
    http://www.gsmarena.com/samsung_b7300_omnialite-revi
    ew-410.php
    Pozdr. - J

  • 43. Data: 2009-12-11 08:39:05
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > wszystko.
    Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:

    Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej
    utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.

  • 44. Data: 2009-12-12 12:05:24
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 11 Gru, 09:39, "zho" <b...@p...com> wrote:
    > Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej
    > utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.
    Osobiście cieszę się z tendencji produkowania prostych smartfonów nie
    wyglądających jak PDA, tzn. że WM 6.5 jest telefono- , a nie komputero-
    podobny. Samsunga OmniaLite zauważam jako chyba pierwszy telefon innej
    firmy - obok Nokii - nowoskonstruowany z SO bardziej jako telefon, a
    nie PDA.
    Natomiast video 15fps, zupełny brak flesza przy kamerze i słabsza
    jasność wyświetlacza mnie totalnie odrzucają.
    Pozdr. - J

  • 45. Data: 2009-12-14 07:47:57
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > sory. wywód stąd, ze niezawsze trafie na inteligentnego czytelnika i
    > często dostaje kontre: a moja nokia to tydzień "trzyma". Więc pokazałem
    > realny przykład.

    Problem w tym, ze ciezko wykumac z tego wywodu co wlasciwie ma pokazac ten
    przyklad...?

  • 46. Data: 2010-01-12 07:38:33
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Sprawdzilem faktyczna trwalosc baterii Omnia Lite
    W cyklu telefon spi gdy ja spie trzeba go ladowac co 2 dni, gdyz 3 dnai
    czesto brakuje mu sil do dotrwania do wieczora :(
    Umiarkowane rozmowy, nie uzywam go jako odtwarzacza, gps okazjonalnie ale
    jak juz odpale to na kilka godzin.

  • 47. Data: 2010-01-12 08:10:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zho pisze:
> [...]
    > czesto brakuje mu sil do dotrwania do wieczora :(
    > Umiarkowane rozmowy, nie uzywam go jako odtwarzacza, gps okazjonalnie

    Z Omnia Lite jest ten sam problem co z HTC Touch2.

    Omnia I i HTC Diamond sa poprostu od nich tansze i co z tego ze modele z
    2008roku jak sa lepsze a nowe egzemplarze obu sa tansze.