  • 21. Data: 2009-12-09 09:21:24
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Skoro chca mi dac w Plusie sluchawke to szukam czegos sensownego, omnia
    > lite zdaje sie uscislajac B7300 na papierze wydaje sie lepszym
    > rozwiazaniem niz HTC Touch 2 z tej samej strefy cenowej i Nokia E52 do
    > ktorej po moich przygodach z Nokiami jakos nie pale sie. Ale jesli grupa
    > uzna ze E52 bije na glowe pod wzgledem funkcjonalnosci, niezawodnosci,
    > trwalosci baterii bije reszte towarzystwa no to czemu nie zaryzykuje.

    Omnia Lite jest LEPSZA od Touch2 bez dyskusyjnie. Jesli ma byc nowa to
    polecam zapewne Omnia II i Omnia Pro jest sporo drozsza, jesli jednak
    jest niewiele drozsza to bierz Omnie II lub Pro. Nic z HTC innego w
    Plusie nie ma. Pomysl nad iphonem podobno w Plusie jest "spod lady dla firm"

  • 22. Data: 2009-12-09 09:22:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Równie dobrze mogło pisać w Bravo Girl!
    > Nowe telefony z dużymi ekranami i szybkimi procesorami tak już mają - bez
    > wyjątku. HTC i tak bije na głowę konkurencję, np. Touch HD2 spokojnie
    > wytrzymuje dwa dni, podczas gdy słynny iPoo z mniejszym ekranem i
    > wolniejszym procesorem ma cieżko wytrzymać dzień. Dzień, nie dobę.

    W plusie nie ma zadnego HTC poza Touch2 wiec nie ma o czym gadac.

    > Ale HTC też to ma, w dodatku E52 również.

    E52 to ma lufcik nie ekran :)

  • 23. Data: 2009-12-09 09:24:47
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX John Calder pisze:

    > Moralnie każdy sprzęt zużyje się najpóźniej po roku. No chyba że
    > będziesz miał coś pokroju Touch Diamond HD2, albo N97. Ja mam Touch
    > Diamonda i 6220 classic, i zupełnie mi one wystarczają. Widać mam mało
    > kumatych kumpli, ale na widok tych wynalazków robili oczy jak 5zł z
    > rybakiem.

    Apropo 5zł z rybakiem... to byla tak cienka blaszka ze orzelek odbijal
    sie pod pacha rybaka tworzac cos jak zachodzace slonce. Serio serio
    znany blad mennicy :) a pozatym akurat rybak jest tani :) i znowu nie
    taki duzy

  • 24. Data: 2009-12-09 09:42:45
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > classic, i zupełnie mi one wystarczają. Widać mam mało kumatych kumpli,
    > ale na widok tych wynalazków robili oczy jak 5zł z rybakiem.

    Jesli pamietasz jeszcze 5zł z rybakiem to poprostu pewnie masz krąg kumpli z
    mniej wrażliwej na obciach i trendy dekady;-))

    JA

  • 25. Data: 2009-12-09 09:56:55
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Bateria - temat rzeka. im wiekszy ekran, tom gorzej. PRzykład.
    > pojechałem coś załatwić - 200km i w połowie drogi okazało sie ze mam
    > dodatkowe zadania. w sumie ok 30 minut rozmów.(plus to co zwykle) JA
    > jechałem z i780, z 3 godziny zAutomapą. w firmie była używana Omnia.
    > PRzegadali mniejwiecej tyle co ja. obydwa telefony (tak samo ładowane)
    > ledwo przetrwały 24godziny, z tym ze ten mniejszy nawigował pół dniówki

    kurcze...mógłbyć jakoś tak po prostu napisać co miał pokazać ten wywód?

  • 26. Data: 2009-12-09 10:01:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > Jesli pamietasz jeszcze 5zł z rybakiem to poprostu pewnie masz krąg kumpli z
    > mniej wrażliwej na obciach i trendy dekady;-))

    Moze .... jest numizmatykiem :)jak ja :)

  • 27. Data: 2009-12-09 13:26:25
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Moze .... jest numizmatykiem :)jak ja :)

    A ja myslalem ze oni wymarli razem z filatelistami;-)

  • 28. Data: 2009-12-09 13:37:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > A ja myslalem ze oni wymarli razem z filatelistami;-)

    Zartujesz .... nie ma nic piekniejszego niz trzymanie polgrosza Jagielly
    ktorym moze ktos placil w burdelu pod Grunwaldem

  • 29. Data: 2009-12-09 16:15:13
    Od: "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Omnia Lite jest LEPSZA od Touch2 bez dyskusyjnie.

    Czy moglbys rozwinac te mysl? Nie to zebym nie wierzyl, ale wlasnie stoje
    przed podobnym wyborem jak autor watku i zastanawiam sie nad Touch2.

  • 30. Data: 2009-12-09 16:23:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 17:15:13 +0100, WaldekEg napisał(a):

    > Czy moglbys rozwinac te mysl? Nie to zebym nie wierzyl, ale wlasnie stoje
    > przed podobnym wyborem jak autor watku i zastanawiam sie nad Touch2.

    Nie wiem czy chcesz - on dopiero co skończył atakować pl.misc.samochody
    postami o wyższości Renault Thalii... Niestety, wrócił tutaj, a już taki
    spokój był.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel