    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 09:56:05 +0100

    ToMasz pisze:

    > dziwne. jak JA pisze ze 2+2=4 to tak jest i koniec. JEśli jednak napisze
    > ze moim zdaniem Thalia jest lepsza od Zaporozca to mozesz przedstawić
    > przeciwna, ciekawą opinie. To sie nazywa dyskusja, w przeciwieństwie do
    > narzucania jedynej słuszniej opinii.

    Ja nie narzucam tylko stwierdzam FAKT WM to szajs. To tak oczywiste jak
    2+2=4 wiec o czym dyskutowac ?

    > powtarzasz sie. powtarzanie nie spowoduje ze Twoja opinia bedzie bliższa
    > prawdze. Teraz tupnij nóżką, przeczytaj pytania zawarte w moich
    > poprzednich postach, i (jak to zwykle robisz) odnieś sie rzeczowo do
    > dowolnego z nich(najprawdopodobniej wybierzesz najmniej istotne)
    > mercedesy tanieją, BMw też, golfy, nawet Thalie. i co z tego?

    To ze "topowy model" sprzed roku to dokladnie to samo co sredni z tego
    roku. I mozna kupic zlogi magazynowe w wersji TOP.

    Mam mnostwo takich przykladow ze swiata WM bryluje w tym HTC.

    > Sugerujesz ze w sklepie z softem MS znajduje sie chociaż 20% całości
    > softu na WM?

    To do mnie masz pretensje ze nawet sklepu Microsoft zrobic nie potrafi ?

    > pogadaj sobie z Sergiuszem. dowiesz sie jaka jest róznica miedzy
    > telefonem a PDA - na przykładzie iPhona. JEśli ktoś chce kupić dowolnego
    > PDA i nie korzystać z zewnętrznego softu - moim zdaniem jest szpanerem.

    Bzdura ale jesli chce korzystac z zewnetrznego softu to i w Androidzie i
    w iphponie jest latwiej dostepny i w przyjazniejszej formie. Wiec prosze
    nie kop juz tego WM stojacego nad grobem

    > Wiem ze sprzedają sie telefony dotykowe, z minimalnymi możliwościami
    > instalacji dodatkowego softu. Ni pies ni wydra. PDA z tego nie zrobisz,
    > telefon też taki sobie....

    I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko
    przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej