  • 1. Data: 2009-12-08 07:36:24
    Temat: play nie działa
    Od: wojciech mistura <w...@g...com>

    play nie działa, play nie działa, play nie działa, play nie działa,
[...]

    jak to dobrze nie miec telefonu!
    na nieszczęście mam drugi - na szczęście nie w playu !

    na reklamach witamy Was a po podpisaniu umowy.. Mamy Was!
    jak do tej pory kilku osobom odradziłem tą sieć - może to za karę?

  • 2. Data: 2009-12-08 13:03:59
    Temat: Re: play nie działa
    Od: W <a...@o...pl>

    wojciech mistura wystukał, co następuje:

    > [...]

    Kurdę, no a u mnie jak na złość działa, zamień się!