  • 1. Data: 2009-12-07 23:00:34
    Temat: Plus GSM padł w Krakowie
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    Macie zasięg? U mnie pusto...
    Awaria BTSow Plusa?

  • 2. Data: 2009-12-07 23:13:53
    Temat: Re: Plus GSM padł w Krakowie
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze b.s.:

    > Macie zasięg? U mnie pusto...
    > Awaria BTSow Plusa?

    SOA#1

  • 3. Data: 2009-12-07 23:36:04
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message
    news:hfk5o1.oc.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze b.s.:
    >
    >> Macie zasięg? U mnie pusto...
    >> Awaria BTSow Plusa?
    >
    > SOA#1
    U mnie tez juz dziala, ale wczesniej przez kwadrans nie mialem zasiegu,
    sasiad tez nie mial, wiec jakas awaria btsow w krakowie byla

  • 4. Data: 2009-12-08 07:58:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b.s. pisze:
    > Macie zasięg? U mnie pusto...
    > Awaria BTSow Plusa?

    Ciekawe ile ludzi zmarłoby ze strachu jakby sieci nie było cały dzień...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-12-08 08:11:38
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ciekawe ile ludzi zmarłoby ze strachu jakby sieci nie było cały dzień...

    Ostatni wpis:
    20.12.2012 - padły sieci komórkowe

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 6. Data: 2009-12-08 10:06:14
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Ciekawe ile ludzi zmarłoby ze strachu jakby sieci nie było cały dzień...

    Ze strachu moze nie, ale ciekawe ile wiecej byloby zgonow spowodwanych
    brakiem mozliwosci wezwania pomocy/karetki/itp przez komorke.

    ot chocby wczoraj bylo w tv jak siedmiolatka wezwala pomoc dzwoniac na
    112, gdy jej matka stracila przytomnosc.

    zakladajac, ze nie byloby tel kom, to zanim dziecko o ile by dalo rade,
    wyszloby z mieszkania i przekonalo kogos do wezwania pomocy...

  • 7. Data: 2009-12-08 10:34:30
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    b.s. wrote:

    > "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message

    > U mnie tez juz dziala, ale wczesniej przez kwadrans nie mialem zasiegu,
    > sasiad tez nie mial, wiec jakas awaria btsow w krakowie byla

    O pierwszej w nocy sie typowo prace planowe przeprowadza.
    Np upgrade'y, restarty i takie sam. Kiedys to trzeba zrobic i taka pora
    jest bardzo dobra.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2009-12-08 10:37:28
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > zakladajac, ze nie byloby tel kom, to zanim dziecko o ile by dalo rade,
    > wyszloby z mieszkania i przekonalo kogos do wezwania pomocy...

    ZTCP 112 idzie niezależnie od operatora więc jakby padła sieć minusa to
    pewnie telefon połączyłby 112 przez erę lub orangutana,
    brat

  • 9. Data: 2009-12-08 11:02:22
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > ZTCP 112 idzie niezależnie od operatora więc jakby padła sieć minusa to
    > pewnie telefon połączyłby 112 przez erę lub orangutana,
    > brat

    No dobra, a ilu emopodobnych się wykończy z powodu braku nowych smsów?

  • 10. Data: 2009-12-08 11:15:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > No dobra, a ilu emopodobnych się wykończy z powodu braku nowych smsów?

    ja myślałem że u emo-matołków nic nie jest w stanie wywołać jakichkolwiek
    emocji, nie mówiąc już o doprowadzeniu do samobójstwa ;-)
    brat