  • 1. Data: 2009-12-07 19:28:20
    Temat: Poczta głosowa w Play - kolejny rekord
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Mam w Play pocztę głosową skonfigurowaną do odbierania nagranych
    wiadomości w postaci
    e-mail: http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/poczta-glosowawid
    eo-na-e-mail/index.html
    Dzisiaj (7.12.2009r) dostałem maila z tytułem: "Nowa wiadomość
    głosowa otrzymana 23.10.2009 o 08:14 od 661XXXXXX". Lekkie
    opóźnienie :)
    Żeby dolać oliwy do ognia to przyszedł plik .wav z 55 sekundową
    ciszą :)
    Akurat to nagranie dość dobrze pamiętam bo dzwonił dość ważny nasz
    klient
    i pamiętam, że nagranie było jak najbardziej poprawne. Ciekawe
    dlaczego dopiero teraz
    Play wypluł takiego robala?

  • 2. Data: 2009-12-08 12:53:57
    Temat: Re: Poczta głosowa w Play - kolejny rekord
    Od: W <a...@o...pl>

    Irk wystukał, co następuje:

> [...]
    > klient
    > i pamiętam, że nagranie było jak najbardziej poprawne. Ciekawe

    http://www.blogplay.eu/2009/12/05/spam-od-play/ ?
    Mnie kilka dni temu play zasypał starymi wiadomościami (nawet z września,
    kiedy to się do nich przeniosłem O_o ), niemniej były poprawne. Cóż, usługa
    ta nigdy specjalnie nie działała (w ogóle? chyba raz mi tylko przysłała,
    kilka razy reklamowałem...

    Widocznie znaleźli wreszcie błąd w matriksie i naprawili ;)