  • 1. Data: 2009-12-08 08:47:33
    Temat: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Chodzi mi po glowie ten telefonik, Wlasniei konczy mi sie cyrograf w Plusie,
    abo dla firm telefonik na papierze wyglada fajnie dlugie czasy czuwania i
    rozmow, wszystkie bajery z GPS wlacznie, wiec jest nadzieja ze nie zabladze
    w drodze do domu.
    Ma ktos moze, uzywa i moze powiedziec czy warto, a mzoe co innego wybrac?
    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 2. Data: 2009-12-08 14:25:37
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zho pisze:

> [...]
    > ze nie zabladze w drodze do domu.
    > Ma ktos moze, uzywa i moze powiedziec czy warto, a mzoe co innego wybrac?

    Jest to niemal zwykla Omnia I w nowej obudowie jesli jest poprawiona to
    warto o ile nie jest specjalnie droga. Omnie I na allegro leca na łeb
    jak kazdy WM bo to dziadostwo najwyzszej klasy

  • 3. Data: 2009-12-08 14:32:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jest to niemal zwykla Omnia I w nowej obudowie jesli jest poprawiona to
    > warto o ile nie jest specjalnie droga. Omnie I na allegro leca na łeb jak
    > kazdy WM bo to dziadostwo najwyzszej klasy

    Popieram, sam się starałem przekonać do WM6.1 i 6.5
    poddałem się po 3 miesiącach

    Przykładowo do Androida po kilku dniach przywykłem, symbian równiez klasa,
    IPone tez wporządku
    Moze jak by w telefonie z WM był jakis procesor DuoCore 2 to bym się
    przekonał :)

  • 4. Data: 2009-12-08 14:59:44
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > IPone tez wporządku
    > Moze jak by w telefonie z WM był jakis procesor DuoCore 2 to bym się
    Czyli to co na papierze to tez bajer dla naiwnych?
    Jakies typy warte uwagi z oferty plusa dla firm?

  • 5. Data: 2009-12-08 18:48:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    zho pisze:

    > Jakies typy warte uwagi z oferty plusa dla firm?

    Jaki abonament (taryfa) i jakie masz oczekiwania co do słuchawki?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-12-08 20:44:14
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Omnie I na allegro leca na łeb
    > jak kazdy WM bo to dziadostwo najwyzszej klasy

    Kultura wymaga żeby napisać _moim zdaniem_ to dziadostwo bo...
    Widzisz moim zdaniem to windows dla PCjest dziadowstwem, ale nie biegam
    z takim transparentem po ulicy.

    gsmarena zeznaje ze jest 7 telefonów pod nazwą omnia. OBaj wiemy ze parę
    z nich z Omnią jeden ma wspólną tylko nazwę. Niemniej jednak jest to
    naturalne ze pierwszy z lini telefonów tanieje. Wypadałoby ( jak na
    intelignetnego człowieka, nie trola) napisać: kosztował tyle i tyle a po
    roku już.... NAtomiast nokia, albo iPhone - trzyma cene lepiej niz
    złoto! Niestety. Ty piszesz jakbyś był Bogiem a Twoi czytelnicy głupkami.

    Do twórcy wątku. Cokolwiek z WM bedzie bardziej przypominać komputer,
    miej telefon. jak miałeś telefon do dzwonienia- zostań z nim. jak
    potrzebujesz czegoś bardziej zaawansowanego - ruch w dobrą strone. jak
    bajerów - posłuchaj Jana, iPhona/androida "oswoisz" (podobno) w 3 dni.
    NA WM w 3 dni poznasz 20% ston z użytecznym oprogramowaniem:)
    Co do samej Omni. jak mozesz kupić tanio starą omnie z licencją na
    automape - być moze bezie to korzystniejsze rozwiazanie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-12-08 20:45:36
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Wymagania:
    1. Bateria przy normalnym uzytkowaniu ma byc w miare trwala a nie jak to ma
    miejsce w niektorych sluchawcach w polowie dnia po kilku rozmowach
    uzyszkodnik nerwowo rozglada sie za jakims pradem do ladowania. :)
    2. Ma byc niezawodny, znaczy nie chciec co chwile widzec serwisu bo np
    glosniczek sie obluzowuje czy cos podobnego. Byc w miare odpornym na
    okazjonalne upadki i tym podobne nieszczescia.
    3. Ma nie byc go wstyd wyjac z kieszeni za powiedzmy 2 lata. Spadek wartosci
    telefonu po zakupie zupelnie mnie nie interesuje, bo chce go dla siebie a
    nie na handel.
    4. Dobrze zeby mial GSM i mozliwosc wgrania w miare sensownych map i wifi bo
    w pracy mam dostep do sieci wifi a nie zawsze warto mi odpalac kompa zeby
    sprawdzic niektore informacje.
    Samsung Omnia lite na papierze spelnia te oczekiwania, ale ....... no
    wlasnie czy ktos tego uzywa i jak mu sie to podoba?
    Obecnie mam SE K800i i po wstepnej wizycie w serwisie i juz osobistym
    wykonaniu debrandingu uwazam go za w miare przyzwoity telefonik do
    telefonikowania. Skoro chca dac nowa sluchawke z Plusa to czemu nie?

  • 8. Data: 2009-12-08 20:54:18
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co do samej Omni. jak mozesz kupić tanio starą omnie z licencją na
    > automape - być moze bezie to korzystniejsze rozwiazanie.

    Skoro chca mi dac w Plusie sluchawke to szukam czegos sensownego, omnia lite
    zdaje sie uscislajac B7300 na papierze wydaje sie lepszym rozwiazaniem niz
    HTC Touch 2 z tej samej strefy cenowej i Nokia E52 do ktorej po moich
    przygodach z Nokiami jakos nie pale sie. Ale jesli grupa uzna ze E52 bije na
    glowe pod wzgledem funkcjonalnosci, niezawodnosci, trwalosci baterii bije
    reszte towarzystwa no to czemu nie zaryzykuje.

  • 9. Data: 2009-12-08 21:02:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 21:54:18 +0100, zho napisał(a):

> [...]
    > glowe pod wzgledem funkcjonalnosci, niezawodnosci, trwalosci baterii bije
    > reszte towarzystwa no to czemu nie zaryzykuje.

    Trwałości baterii jak najbardziej tak. Pozostałe cechy - oczywiście nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-12-08 21:34:54
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Trwałości baterii jak najbardziej tak. Pozostałe cechy - oczywiście nie.
    No to co brac Nokie E52? Cos mi tam w necie switalo ze awaryjna bestia jest
    a przy moim szczesciu do "danych zakupow" to trafi mi sie egzemplarz z
    drobna ale upierdliwa cacha np samorzutnego rozlaczania sie z siecia mimo
    prawidlowego poziomu sygnalu w otoczeniu albo z czescia radiowa jakosci
    powiedzmy w dolnej strefie normy i bede dalej uzywal starego fona bo z
    nowego sobie u mnie na wsi nie pogadam :) jak to mialo onegdaj miejsce gdy
    kupilem SE T610 od oranzady :) Sygnal byl w jednym miejscu na podworku :)
    Po zakonczeniu cyrografu juz nie wracalem do tej sieci. :)