  • Data: 2011-05-30 11:43:53
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 12:20, ATA pisze:

    > to nie jest przepłacanie to jest narzędzie pracy, zgrabne mieszczące się
    > marynarce, przy okazji mające wiele
    > dodatkowtych funkcjonalności
    >
    > np
    > Ostatnio wykorzystałem ekran HTC jako monitor,
    >
    > logując się na server, postawiłem obok komputera
    > do ktorego nie było montora, wziąłem tradycyjna klawiaturę
    > i szybko zrobiłem co miałem zrobić.
    >
    > tak więc są ludzie na swiecie, którym takie telefonu bardzo ułatwiają
    > pracę, oszczedzaja czas
    > i egzystowanie, niekoniecznie to będziesz ty.
    >
    > pozdrawiam

    Masz rację, - to nie będę ja.. Ja pozostanę przy swoim telefonie za
    500zł i któremu brakuje z tych wymienionych przez ciebie rzeczy tylko
    Androida i ekranu o rozdzielczości 800x480.
    I tak nawiasem mówiąc - zbytnim uproszczeniem jest zganianie
    niedoskonałości tych różnych bajerów w telefonach na firme Nokia. Miałem
    do czynienia z kilkoma firmami i muszę powiedzieć że owe bajery są
    tylko zwykłą namiastką różnych urządzeń.