  • Data: 2011-05-30 13:33:58
    Temat: Re: Samsung Galaxy S czy coś innego?
    Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 14:57, ATA pisze:

    > Moja praca dzięki temu telefonimi stała się przyjemniejsza, szybsza, i mniej
    > ciezarow
    > noszę w kieszeni, nokia niestety nie podołałaby wszystkiemu.
    > za to się niestety płaci, czy duzo ? hmm nie wiem czy to duzo za cos takiego
    >
    > chocby time viever nie dzialal pod symbianem jak i vnc czyli korzystanie z
    > zdalnego pulpitu było
    > niemozliwie i wiele innych jeszcze problemow
    >
    > ale jak ty glownie korzystasz do rozmow, to glupota byłoby wywalenie na
    > telefon
> [...]

    Ależ skąd! Gdybym potrzebował telefonu tylko do rozmów i SMSowania to
    kupiłbym telefon nie za 500 a 100 zł. Ten kupiłem przede wszystkim ze
    względu na Wi-Fi, moduł GPS, nie jest to co prawda prawdziwa nawigacja
    drogowa, ale po wgraniu mapek google, w terenie czy w mieście się nie
    zabłądzi i można go używać off-line bez drenowania sobie kieszeni. No i
    trochę ze względu na modę na dotykowce.. ale tylko trochę.

    No skoro mowisz że w swoim trybie użytkowania telefonu takie funkcje są
    niezbędne i nie ma nic tańszego z takimi opcjami to oczywiście jesteś
    usprawiedliwiony:-). Myślałem że jesteś jednym z tych małolatów którzy
    kupują telefon za 1000 zł dla gierek, aparaciku foto i odtwarzacza MP3.