  • 1. Data: 2012-01-15 00:21:41
    Temat: Sample z G1X
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albu
    ms/canon-powershot-g1-x-preview-samples

    WOW

  • 2. Data: 2012-01-15 09:57:20
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 01:21, Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albu
    ms/canon-powershot-g1-x-preview-samples

    > WOW

    He, najlepsza matryca canona znajduje się w... kompakcie :)
    Ależ oni targają uczuciami zbieraczy c-foto-fantów...

    --
    pozdrawia Adam
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 3. Data: 2012-01-15 11:13:42
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mateusz Ludwin napisał:
    > http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albu
    ms/canon-powershot-g1-x-preview-samples

    Teraz tylko Canon niech zrobi dwa porządne telekonwertery i dla 90%
    pstrykaczy 4/3 nie ma absolutnie żadnego sensu...

    m.

  • 4. Data: 2012-01-15 11:27:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 12:13, Mikolaj Machowski pisze:
    > Teraz tylko Canon niech zrobi dwa porządne telekonwertery i dla 90%
    > pstrykaczy 4/3 nie ma absolutnie żadnego sensu...

    Ani jakakolwiek lustrzanka.

    --
    pozdrawia Adam
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie

  • 5. Data: 2012-01-15 12:08:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mikolaj Machowski:

    ms/canon-powershot-g1-x-preview-samples

    > Teraz tylko Canon niech zrobi dwa porządne telekonwertery i dla 90%
    > pstrykaczy 4/3 nie ma absolutnie żadnego sensu...

    Po co? Żeby mieć? 99% zdjęć lustrzankami zawiera się w zakresie kita.
    Pstrykacze kupują teleobiektywy żeby zrobić kilka zdjęć z balkonu i potem
    odkładają je na półkę. Ten Canon ma absolutnie wszystko, czego potrzebuje
    zwykły pstrykacz, a kosztuje dokładnie tyle, co najprostsze lustro z kitem
    (800 dolarów). Filmy, stabilizacja w obiektywie, jaśniejszy od kitów,
    matryca jak w nowych Nikonach. Jeśli czegoś nie spieprzą, to jest to jeden
    aparat wystarczający na lata. I to wystarczający nie tylko niedzielnemu
    pstrykaczowi, ale większości użytkownikó DSLR, które niedługo będą używane
    tylko do pracy na ekstremalnych zakresach (długie tele, superwide, makro).

  • 6. Data: 2012-01-15 12:23:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-15 01:21, Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albu
    ms/canon-powershot-g1-x-preview-samples

    > WOW

    Jestem w ciężkim szoku 8-)
    Sprzedam:
    17-40L
    501,4
    20D
    i cały bałagan dodatkowy!

    Na takie cudeńko w wykonaniu canona tyle lat czekałem :-)
    Chciałbym jednak zobaczyć wysokie iso w realnym świecie przy słabo
    oświetlonych scenach. Te fotki próbne choć robią wrażenie mają jednak
    sporo światła.

    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-01-15 12:27:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Ani jakakolwiek lustrzanka.

    Hehe komentarz na optycznych:

    "maestro | 2012-01-15 12:51:40

    O KURKA !!!
    Szumy w ISO 12600 takie jak w Olympusie E-5 na 1600 ..."

  • 8. Data: 2012-01-15 14:56:27
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Ani jakakolwiek lustrzanka.

    To był skrót myślowy. Oczywiście, że dla 90% pstrykaczy 4/3 nie ma
    sensu. Oni już kupili sobie kompakty. Jak już obok zauważono G1X stawia
    pod znakiem zapytania kupowanie lustrzanek/EVIL-i dla 90% pozostałych 10%.

    Trzeba poczekać na porządne testy optyki i jeśli Canon nie skiepścił
    tego aspektu aparatu to Sony, który nie przyłożył się do tej działki też
    może się zacząć bać.

    m.

  • 9. Data: 2012-01-15 15:59:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 13:08, Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    > zwykły pstrykacz, a kosztuje dokładnie tyle, co najprostsze lustro z kitem

    Nie, nie ma wszystkiego - nie można zbierać. Większość chłopców lubi
    zbierać, obiektywy, dodatki, bajerki. To wbrew pozorom jest ważne.

    --
    pozdrawia Adam
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 10. Data: 2012-01-15 16:17:26
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > He, najlepsza matryca canona znajduje się w... kompakcie :)
    > Ależ oni targają uczuciami zbieraczy c-foto-fantów...

    Nie wiem czy najlepsza. Podejrzewam, że niewiele lepsza (jeśli w ogóle) niż
    w 550d/7d. Za to procesor najlepszy (DiGIC 5). I algorytmy odszumiania. Będą
    też w tym roku we wszystkich lustrzankach APS-C Canona.