  • Data: 2012-01-17 17:16:55
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-15 12:13:42 +0100, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Teraz tylko Canon niech zrobi dwa porządne telekonwertery i dla 90%
    > pstrykaczy 4/3 nie ma absolutnie żadnego sensu...

    Sory, fabryczne konwertery w tym aparacie nie są przewidziane. Może
    ktoś niezależnie zrobi własne mocowanie, pytanie jak z polem krycia
    uniwersalnych.

    Jak dla mnie to ten Canon jest bez sensu. Za duży na kompakt (polecam
    fotę Panas GX1 obok), zbyt mało uniwersalny dla osoby zaawansowanej,
    nieprzemyślany obiektyw niwelujący większość zalet dużej matrycy (za
    długo, za ciemno). Gdyby wypuścili go jeszcze przed nowym rokiem,
    godnie mógłby stawać w szranki z Nikonem 1 o tytuł największego zawodu
    2011 r. Choć za to jest pewnym nominowanym na rok obecny.

    de Fresz