  • Data: 2012-01-17 23:33:48
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17 20:35:30 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > OK, czytając 2 twoje poprzednie posty nie mogłem zrozumieć, skąd to
    > nagromadzenie bzdur, ale już załapałem. Jaki masz nick na
    > forum.olympuslub.pl?

    Żaden, w ogóle tam nie zaglądam. Zwyczajnie dawno już wyrosłem z
    masturbacji funkcjonalnością, której używam przez mniej niż 15% czasu.

    > Nie. Właśnie nie. To jest ta sama matryca, co w 2006 (E510).

    Aha. Tylko wyjaśnij mi czemu jak popatrzeć na scenkę testową dpreview i
    porównać PL3 z takim D300s, na którego jakoś do dziś niewiele osób się
    skarży pod kątem wysokich ISO, to widać różnicę na poziomie 1/2 EV. Do
    nowego "króla ciemnicy APSC", czyli D7000 jest może ze 2 EV różnicy. A
    G3 można spokojnie postawić na poziomie D300s. I osobiści wolę patrzeć
    na zdjęcia niż bzdurne wykresiki robione na podstawie wydumanych
    kryteriów.

    de Fresz