  • Data: 2012-01-17 20:43:19
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17 08:15, quent wrote:
    > Można oczywiście porównywać do Fuji ale cenowo to chyba wyższa półka.

    Chodziło mi wyłącznie o matryce i jej technologiczne zaawansowanie. Jak
    chcesz to w miejsce fuja może być nex 5n, chociaż na oko deko gorzej sobie
    od fuji radzi, przynajmniej na dokładnie tych samplach o których
    wspominam. Nex7 ma 24Mpix, więc to już znacząco inaczej, tam szumu więcej
    ale detalu również.

    > Poza tym odchylany ekran to IMO podstawa w takich konstrukcjach.
    > Od czasów G1 nie umiem już inaczej małpą, męczę się ;-)

    A dla mnie bez znaczenia, ja nie umiem inaczej niż przez wizjer, tak
    przyzwyczaił mnie :)

    > Ale wracając do G1x - wszystko OK poza jednym... jednak za ciemny na
    > długim końcu. Słabo odcina tło.

    To ma być uniwersalny aparat. Nie można mieć zupełnie wszystkiego. Jak by
    były wymienne szkiełka to by można było sobie zmienić. Cena jednak nie ta,
    no i zbieractwa więcej więc wiadomo.
    Dla amatora taki canon bedzie całkiem ok. Nawet to odszumianie mu się z
    pewnością spodoba.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564