  • Data: 2012-01-17 23:17:04
    Temat: Re: Sample z G1X
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17 20:33:05 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Nie miałeś w szkole procentów?

    Miałem, ale dziwnym trafem Twoje "99%" jakoś umyka otaczającej mnie
    rzeczywistości. BTW takie proste pytanie: wyjeżdżałeś gdzieś kiedyś na
    dłużej tylko z kompaktem?

    > No i?

    No i 800 dolców to nie jest cena "najprostszego lustra". Pomijając już
    kwestię uniwersalności. Ci od kieszonkowych kompaktów nie zapłacą w
    znakomitej większości aż tyle za niekieszonkowy kompakt, ci od tanich
    luster mogą się poważnie zastanawiać czy niemożność podpięcia soczewki
    makro do motylków lub długiej ogniskowej na czas meczu szkolnej ligi
    szmacianki kopanej z udziałem potomków (nie wspominając o sprawności
    AFa, ale tego już się w ulotkach nie eksponuje).

    > Bardzo prosto - po prostu robię na F4 zamiast na F10.

    To sprawdź najpierw do jakiej ogniskowej jest to f4.

    de Fresz