  • Data: 2009-03-03 19:25:42
    Temat: Re: Sample z DP-2
    Od: "Obligator" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gok2h2.4p8.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze Obligator:

    > Przykład?

    Nie chce mi sie wycinac zeby pokazać.
    Na laptopie tego nie widać, ale na monitorze z matryca TNIII juz wyraźnie.

    Na poniższym zdjęciu:
    http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/img/SigmaDP
    2-001.jpg

    Przejścia tonalne:
    - niebieski/czarny (środek kadru)
    - pomarańczowy/czerwony (prawa strona kadru)
    - czerwony/brąz (prawa górna strona kadru)

    Na dziennych fotach i na mniejszych ISO jest ok, ale w trudnych warunkach to
    jest nienajlepiej.