  • Data: 2023-02-24 09:18:29
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Feb 2023 08:58:34 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F,
    > Thursday, February 23, 2023, 5:23:40 PM, you wrote:
    > [...]
    >
    > Bełkot. Respiratory były ostatnią deską ratunku dla najcięższych
    > przypadków - ludzi z tak zniszczonymi przez wirusa płucami, że nie
    > byli w stanie już samodzielnie oddychać. Jednym z objawów C19 jest
    > ciężkie, wysiękowe zapalenie płuc. Płuca są po prostu zalane płynem.

    Owszem, ale tu moze miec racje - na to są inne preparaty.
    Przeciw zapapalne.

    > W skrajnych przypadkach włączano krążenie pozaustrojowe ale aparatów
    > do tego jest bardzo mało.
    > Pod respiratorem uratowano Piotra Semkę - bez respiratora nie miał
    > szans. Ale umieralność na tym etapie była bardzo wysoka.

    > Semka był pod respiratorem miesiąc...

    A rekordzista 4 miesiace
    http://tvostrow.pl/index.php/91-artykuly-wszystkie/a
    rtykuly-wiadomosci/artykuly-powiat/3693-132-dni-pod-
    respiratorem-leczenie-pacjentow-z-covid-19

    O ile pismaki czegos nie przekłamały.

    Smiertelnosc pod respiratorami 90% ?

    https://portal.abczdrowie.pl/dr-karauda-90-proc-pacj
    entow-ktorzy-trafiaja-pod-respirator-nie-udaje-sie-u
    ratowac

    J.