    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Thu, 23 Feb 2023 08:06:29 +0100
    <tsi2g8$2r2mh$1@dont-email.me> <tsi45i$n1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tstn3d$f0b0$1@dont-email.me> <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me> <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net>
    <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me> <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me> <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt3586$17b1v$1@dont-email.me> <tt498g$kub$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tt5lm0$1isr3$1@dont-email.me> <tt6pfh$5le$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt71ll$1q39b$1@dont-email.me>

    W dniu 23-02-2023 o 07:38, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > koronawirusem był błędny: to właśnie ten fakt - a nie wirus - spowodował
    > tysiące zgonów>>.
    >
    > ,,Podczas zarządzania kryzysem sanitarnym naruszono najbardziej
    > elementarne zasady, których w tego typu przypadkach należało
    > bezwzględnie przestrzegać" - pisze strona ,,Formazione Concorsi
    > Magistratura".
    >
    > <<Nie używaliśmy ani środków przeciwzapalnych, ani hydroksychlorochiny,
    > ani heparyny, o których wiemy, że są nieodzowne, natomiast ,,paliliśmy"
    > tkankę płucną chorych stosując głęboką wentylację>>.

    A to dopiszę, bo tego nie wiedziałem:

    Czy ci którzy teraz tak piszą, wiedziali jak toto leczyć już wtedy?
    Bo nawet zakładając że to prawda, to mogła nie być znana powszechnie gdy
    c19 startował w Europie.

    > Dla ciebie szpitale były przepełnione, bo tak mówiły media.

    LOL !!!
    Nie robi się bez potrzeby nowych oddziałów covidowych i nie zamyka ich
    po roku.

    > Ja już w nic
    > co mówią media nie wierzę.

    Czyli spisek...
    Dlatego nie mamy o czym dalej gadać.

    Ja na ochotnika byłem serwisantem podczas
    > lockdownu i połowa miejsc które odwiedzałem to były szpitale - żadnego
    > przepełnienia nie było (przynajmniej tu w UK).

    E-nty raz powtarzan.
    Na polskiej grupie piszemy o polskich realiach, inne są dla nas
    nieweryfikowalne.
    Tak więc w rozważaniach o GB - idź sobie na tamtejsze fora.

    Obstawiam jednak, że Johnson nie zamknąłby GB, gdyby nie musiał, skoro
    tak długo się przed tym bronił.

    > te same media, które do niedawna nie spodziewały się inflacji?

    Te które czytam się jej spodziewały, nawet na wiele lat przed pandemią.