  • Data: 2013-06-24 18:49:05
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 09:47:29 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Mon, 24 Jun 2013 12:28:40 +0200, "J.F."
    >>
    > Nie wiem. Tyle ile musi. Nigdy nie liczylem ani sie nie zastanawialem.
    > jak bede wiedzial, nie zacznie palic mniej
    > Pytaja mnie o to wszyscy polscy krewni/znajomi. Odpowiedz jak wyzej.
    > Podobnie odpowiadam na pytania "lie ma koni" itede. Nie wiem. Tutaj
    > samochod pzrestal byc symbolen statusu jakies 40 lat temu

    Tu nie chodzi o status. Tu chodzi o to ze galon benzyny jest po 20 zl.
    Jak ktos ma przecietne zarobki, duzo do przejechania i duzo palacy
    samochod, to przestaje byc wesolo :-(

    A w US .. pamietam calkiem niedawny program, gdzie padlo "zaleta
    drogiego samochodu jest to ... ze jest drogi. Podjezdzam gdziekolwiek
    i od razu mnie lepiej traktuja"
    No ale musi byc to marka powszechnie rozpoznawana jako droga.

    U nas w dodatku jezdza europejskie econoboxy, wiec sie nie dziw ze sie
    o konie pytaja. U nas jeszcze nie jest tak ze kazdy samochod ma ich
    wystarczajaco duzo :-)

    J.