  • Data: 2013-06-24 20:01:50
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 12:45:46 -0500, A.L. napisał(a):
    > Kontekst mniej wiecej ten sam: Spotykam czlowieka po 20 latach
    > niewidzenia, i pierwsze pytanie: "Jak tam samochod?" Nei wiem co
    > odpowiedziec...
    > Calkiem roszadni dzentelmeni, z wyksztalceniem, w towarzystwie nie
    > potrafia rozmawiac o niczym innym tylko o swoich samochodach.

    No a o czym mamy rozmawiac, przeciez nie o bejsbolu, futbolu, i pilce
    noznej :-)

    Zreszta zobacz - z rzadka, ale dyskutujesz na te grupie a nie na
    pl.soc.kultura.muzyka.szopen, jak prawdziwemu Polakowi przystalo :-P

    >Acha, niektorzy tez o zegarkach a inni o komorkach.

    opinie o komorkach warto wymienic

    > Co sie odpowiada w towarzystwie jak ktos pyta "Jak tam samochod?"...

    Zazwyczaj tak nie pytaja, mnie owszem pytali, ale to z zazdrosci ze
    taki zlom moze tak dlugo jezdzic bez naprawy :-)

    J.