  • Data: 2013-06-25 11:44:09
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 25, 2013, 11:32:47 AM, you wrote:

    > RoManie - ironizujesz jesli chodzi o predkosc, czy przestrzegasz ?

    Ale to nie o prędkość tylko chodzi.

    > Bo zaiste nie wiem co mozna takiego zobaczyc na tych drogach.
    > No moze pogieta barierke - robi wrazanie :-)

    I ślady hamowania na lewym pasie. Ale najpierw trzeba samemu takich
    parę zostawić, żeby wiedzieć, co to hardcore...

    > A w Warszawie
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,141633
    52,Jacek_Kurski_pedzil_156_km_h_przez_Warszawe__Nie_
    zatrzymal.html
    > Nikogo nie zabil, przed nikim nie uciekal, choc przyznaje ze
    > przesadzil :-)

    Wiesz, że co na prędkośc akurat przymykam oko.

    > A to "Europoseł zasłynął także ekspresowym przejazdem do Brukseli. 840
    > km z granicy polsko-niemieckiej pokonał w 6 godzin i 17 minut.
    > Urzędnicy Parlamentu Europejskiego zakwestionowali rozliczenie jego
    > podróży, twierdząc, że to niemożliwe."
    > W tej Brukseli to chyba jakies same moherowe pedaly siedza :-)

    Zdecydowanie.

    > Choc nie twierdze ze to takie latwe - trzeba szczescia.

    Ale to ponoć liczone od granicy - gdzie tu szczęście? Średnią 140 w
    nocy da się zrobić.

    > No i/lub immunitetu :-)

    Jednak szczęścia - nie spotkać patrolu, który spowolni zanim immunitet
    sprawdzi.

    --
    Best regards,
    RoMan