  • Data: 2013-06-24 20:42:19
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-24 20:05, J.F. pisze:

    > Tak mowil wlasciciel. Wiem - snob :-P

    Cóż, w niektórych miejscach tak to działa :)

    > Ja tam znajomego z USA tez pytalem ile mu auto pali.
    > Po prostu jestem ciekawy ile naprawde te silniki osiagaja.

    Wiesz, z ciekawości to zapytać można, ale jak wszyscy znajomi/krewni
    pytają to wygląda to cokolwiek dziwnie. Ja osobiście z ciekawości
    pytam, ale tylko osoby, które są zainteresowane motoryzacją
    i można uznać, że takie pytanie ma sens. Jak mnie ktoś o to pyta
    'bo pyta' to zazwyczaj odpowiadam, że tyle ile wleję. Jak jeździ
    - dobrze.

    > Nowe teraz moze i tak, ale dawniej bylo roznie. 75, 55, 45 KM.

    To jest "wystarczająco dużo koników". Jak ktoś chce wrażeń, albo
    wystarczy mu chęć posiadania to może sobie kupić nie econoboxa, a
    coś z dużym motorem. Później założyć LPG i z wypiekami na twarzy
    licytować się, jak mało spalił, jak się udało 'skręcić' itd.

    > Niby i te 45 pojedzie 140km/h, ale to wcale nie znaczy ze jest konikow
    > wystarczajaco duzo :-)

    A kto tym każe jeździć po 140km/h?