-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-m
ail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Samochod elektryczny
Date: Thu, 23 Dec 2010 11:02:11 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 25
Message-ID: <iev6n3$67r$1@node1.news.atman.pl>
References: <ier430$238$1@inews.gazeta.pl> <iesb0u$ioi$1@node1.news.atman.pl>
<ietk4s$qda$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1293098531 6395 83.238.176.82 (23 Dec 2010 10:02:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 10:02:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <ietk4s$qda$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336981
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22.12.2010 20:35, RadekNet pisze:
> W dniu 22.12.2010 08:57, Albercik pisze:
>>> Na stronach sprzedawcow czesci do konwersji i entuzjastow takich aut
>>> wyglada to zachecajaco - 10 tys zl plus troche wlasnej pracy w garazu
>>> plus samochod bazowy.
>>
>> 10tyś zł kosztów to może uda się osiągnąć przy nisko seryjnej produkcji.
>> Jak nie masz przetartych ścieżek to spokojnie włożysz kilka razy więcej.
>
> Mam oferty z kilku zrodel od 8 do 15 tys zl za komplet do konwersji.
> Gwarantuja, ze tylko wlasna prace musze wlozyc i samochod baze miec.
>
A masz zaplecze techniczne?
bo jeżeli nie, to dolicz do kosztu pierwszego egzemplarza koszt
narzędzi. Zapewne bez spawarki, tokarki i tym podobnych narzędzi się nie
obędzie. Oczywiście można te prace zlecić komuś, ale wtedy to "własna
praca w garażu" przekształca się w zlecenie za grubą kasę.
I na pewno nie dostaniesz kompletu do konwersji bo w przyrodzie nie
występuje coś takiego. Dostaniesz silnik, zestaw akumulatorów,
regulator, może kable. Ale montaż tych elementów będzie wymagał obróbki
dużej ilości wszelakiego materiału.
Mimo wszystko, jeżeli zdajesz sobie z tego sprawę to trzymam kciuki.
Informuj o postępach.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 11:30 p0li
- 23.12.10 11:52 J.F.
- 23.12.10 12:58 Jakub Witkowski
- 23.12.10 13:02 Piotr Woszczynski
- 23.12.10 14:02 J.F.
- 23.12.10 14:22 p0li
- 23.12.10 14:37 Jaroslaw Berezowski
- 23.12.10 15:12 Jakub Witkowski
- 23.12.10 16:44 Lisciasty
- 23.12.10 17:30 Lisciasty
- 23.12.10 17:47 kogutek
- 23.12.10 18:21 p0li
- 23.12.10 18:22 p0li
- 23.12.10 19:36 =Marcos=
- 23.12.10 21:52 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=