  • Data: 2012-08-16 22:44:52
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:45:59 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    > Pewnie na takiej, że oni nie mają ze mną żadnej umowy, w żaden sposób
    > nie zobowiązali się tego ze mną załatwiać oraz żaden przepis polskiego
    > prawa im tego nie nakazuje. Czyli pozostaje dobra wola której w tej sytuacji
    > najwyraźniej nie mają.

    Coś mi się tak kojarzy, że w sytuacji nabywcy indywidualnego - gwarancja
    producenta to jedno, rękojmia - to drugie. Niech mnie ktoś poprawi - bardzo
    proszę - jeżeli się mylę.

    > Też zupełnie nie jestem oblatany ale tym tematem się interesuje i nie
    > spotkałem się do tej pory z niczym czym można by się w tej sytuacji
    > podeprzeć. Jeśli ktoś zna przepis mówiący o tym, że
    > producent/dystrybutor/ktokolwiek kto nie jest bezpośrednim sprzedawcą w
    > stosunku do mnie coś musi to chętnie przeczytam.

    Ja się szarpałem odnośnie telefonu - konkretnie Nokii E52. Aparat kupiony w
    sklepie w Krakowie, padał regularnie (zwis totalny, nie dało się uruchomić).
    Trochę się naszarpałem - pocztątkowo z serwisem Nokii, a potem sprzedawcą, o
    wymianę na sprawny egzemplarz. W końcu się udało. Chcesz szczegóły -
    podrzucę adres bloga, gdzie to zostało detalicznie opisane.

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]