eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL › Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Data: 2012-08-17 09:54:32
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Michal <u...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-16 15:18, Imię i nazwisko pisze:

    > powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
    > sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
    > i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
    > egzemplarz.
    > przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
    > sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
    > do wawy.

    No właśnie dlatego pytam, że sam to przerabiałem lata temu z seagate (po
    przeprowadzce bardziej mi się opłacało wysłać do producenta niż do
    sklepu w PL) ale z tego co sprawdzałem teraz przed zakupem SSD intela u
    tego producenta tak nie ma - RMA musi wysłać sprzedawca i to nie każdy,
    tylko autoryzowany reseller. Dlatego właśnie zadałem tu pytanie i z tego
    co widzę wracam do pierwotnej koncepci samsunga 830 - 5 lat dla PL jest
    wirtualne - intel AFAIK dba o renomę (wymienia cpu, mobo z wadliwymi
    chipsetami) w krajach takich jak USA, w PL z tego co sprawdzałem nadal
    są jazdy w stylu "spadaj na drzewo frajerze" AKA nie pryzjumjemy RMA od
    byle kogo.

    --
    /MB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: