eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Thu, 16 Aug 2012 22:44:52 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 40
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1345150234 27312 89.75.149.9 (16 Aug 2012 20:50:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 20:50:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1215905
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:45:59 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):

    >> Dnia Thu, 16 Aug 2012 18:02:24 +0200, chochlik_drukarski napisał(a):
    >>
    >> Rozumiem (trochę) sytuację, w której odsyłają Cię do producenta
    >> kupionego notebooka - bo np. dyski w tym kanale dystrybucyjnym mogą mieć
    >> inne warunki gwarancji. W sytuacji, w której idziesz do sklepu, kupujesz
    >> dysk, dysk pada i przedstawicielstwo / serwis producenta Cię olewa? Na
    >> jakiej podstawie prawnej?
    >
    > Pewnie na takiej, że oni nie mają ze mną żadnej umowy, w żaden sposób
    > nie zobowiązali się tego ze mną załatwiać oraz żaden przepis polskiego
    > prawa im tego nie nakazuje. Czyli pozostaje dobra wola której w tej sytuacji
    > najwyraźniej nie mają.

    Coś mi się tak kojarzy, że w sytuacji nabywcy indywidualnego - gwarancja
    producenta to jedno, rękojmia - to drugie. Niech mnie ktoś poprawi - bardzo
    proszę - jeżeli się mylę.

    >> Nie, żebym oblatany na wszystkie strony w prawie był - po prostu ciekawość
    >> moja. Ja w każdym razie na tekst ,,takie mamy zasady" wypaliłbym, że ja też
    >> mam swoje zasady - m.in. sprzęt padnięty oddaję bezpośrednio do serwisu
    >> producenta...
    >
    > Też zupełnie nie jestem oblatany ale tym tematem się interesuje i nie
    > spotkałem się do tej pory z niczym czym można by się w tej sytuacji
    > podeprzeć. Jeśli ktoś zna przepis mówiący o tym, że
    > producent/dystrybutor/ktokolwiek kto nie jest bezpośrednim sprzedawcą w
    > stosunku do mnie coś musi to chętnie przeczytam.

    Ja się szarpałem odnośnie telefonu - konkretnie Nokii E52. Aparat kupiony w
    sklepie w Krakowie, padał regularnie (zwis totalny, nie dało się uruchomić).
    Trochę się naszarpałem - pocztątkowo z serwisem Nokii, a potem sprzedawcą, o
    wymianę na sprawny egzemplarz. W końcu się udało. Chcesz szczegóły -
    podrzucę adres bloga, gdzie to zostało detalicznie opisane.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: