eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Data: 2012-08-17 13:28:07
    Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-17 09:54, Michal pisze:
    > W dniu 2012-08-16 15:18, Imię i nazwisko pisze:
    >
    >> powiem tak: jak nie chcesz byc wyruchany przez polskich pseudo
    >> sprzedawcow/hurtownie itp, to RMA rob bezposrednio przez intela (na www)
    >> i wysylaj do nich. najdalej po 10 dniach dostaniesz nowy/naprawiony
    >> egzemplarz.
    >> przetestowane na dyskach (nie ssd) seagate i samsung. nie wiem gdzie
    >> sobie zyczy odsylac sprzet intel, ale w przypadku w/w sprzet wysyla sie
    >> do wawy.
    >
    > No właśnie dlatego pytam, że sam to przerabiałem lata temu z seagate (po
    > przeprowadzce bardziej mi się opłacało wysłać do producenta niż do
    > sklepu w PL)

    Bzdury gadasz :) ale pewnie nie doczytałeś małego druczku Seagata :)
    Seagate faktycznie szybko i sprawnie wymienia ale na dyski ponaprawowe
    oraz po wymianie nie daje nowej gwarancji tylko jest kontynuacja tej co
    miałeś na początku, sklep wymieniając w 95% wymienia na nowy dysk i daje
    na niego nową gwarancję więc zdecydowanie jest to bardziej opłacalne.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
    www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: