  • Data: 2017-03-06 23:27:45
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:1Tdalv2uI7vhNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Skąd tyle nienawiści wobec FB?

    Raczej pogardy, nie nienawiści.
    Bo sobie na zbyt wiele pozwalają, jak i włażą tam, gdzie ich się nie
    spodziewać. Wcale niebawem nie zdziwię się, jeśli spełni się dowcip:
    "Otwieram radio - FB, otwieram TV - FB, boję się zajrzeć do lodówki..." (jak
    z Leninem za komuny). Nie lubię, jak ktoś rzeźbi mi rzeczywistość.
    Dodatkowo reakcja polskiego abuse na zgłoszenie pewnego zagrożenia utwierdza
    mnie w przekonaniu, że w porównaniu z FB, w wariatkowach to są normalni
    ludzie, a nie tłumoki.
    A powiedzenie, które wg mnie ilustruje całego FB to "Jedzmy gówno, miliardy
    much nie mogą się mylić".
    W smartfonach, PIERWSZE, czego się pozbywam/wyłączam, to wszelkie aplikacje
    związane z FB, TT, Insta, oraz pochodne, jak WhatsApp (który zresztą za
    ch..iny nie chciał dać się skojarzyć z moim numerem Sferiowym, który noszę
    ze sobą (zresztą dziś już fizycznie to komórczak w infrastrukturze
    Polkomtela i bodajże CenterNetu)), który pochodzi wiadomo od kogo.
    Jeszcze tylko muszę zrootować swoje foniki, aby powywalać resztę
    andrutowo-fejsbukowego gówna. Ale to już raczej NTG, chociaż wobec nikłego
    ruchu, czy nie było by korzystniej, przymknąć oko na ten niuans?
    Pragnę też zaznaczyć, że nie oceniam nikogo przez pryzmat, że ma, albo nie
    ma, konta w FB i tego typu serwisach. To jest indywidualny wybór każdego i
    mnie nic do tego. Ja nie z tych, co to się śmiertelnie obrażają na
    znajomego, bo należy/jest sympatykiem PiS, PO, PSL, itd, i/lub czyta "Nie"
    Urbana, albo ma (albo nie ma), konto w jakimś serwisie społecznościowym, czy
    stowarzyszeniu, choćby PZK... Można się różnić i niejedną wódkę z kimś takim
    wypić, jestem przykładem :)
    Więc nie martw się, jeśli masz konto w FB, nie przestaniesz być moim
    znajomym. :)

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz