  • Data: 2017-03-07 14:40:30
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Dodatkowo reakcja polskiego abuse na zgłoszenie pewnego zagrożenia utwierdza
    > mnie w przekonaniu, że w porównaniu z FB, w wariatkowach to są normalni
    > ludzie, a nie tłumoki.

    Tam w ogóle jest jakiś kontakt z abuse?

    > W smartfonach, PIERWSZE, czego się pozbywam/wyłączam, to wszelkie aplikacje
    > związane z FB, TT, Insta, oraz pochodne, jak WhatsApp

    Ja też - nie potrzebuję ich w telefonie, poza tym nie ufam tym aplikacjom
    jeżeli chodzi o prywatność (na komputerze sam mogę o nią zadbać), no i FB
    to ciężka aplikacja, mocno zużywa baterię.

    Tak, żeby nie było całkiem NTG (chociaż to i tak p.m.t.g.) :)

    --
    http://www.chmurka.net/