  • Data: 2017-03-08 03:19:22
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:cTdap2fuI7vhNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Znam ból :)
    >
    > Zresztą:
    > http://demotywatory.pl//uploads/1255099407_by_TurboD
    ynoMen_600.jpg

    Wymiękłem na trzeciej linijce. Przeczytałbym, bo nie takie rzeczy kładłem
    (bezproblemowo czytam wprzód, wspak, do góry, na dół, oraz to wszystko także
    w odbiciu lustrzanym, trochę gorzej na ukos), ale późno jest i mi oczy
    zaczęły od tego natychmiast się buntować, a nie chcę, aby mnie w nocy
    piekły...
    BTW. tego turbo z reklamy, nazywa(łe)m "TurboWydyMen" (a nie powinno być
    "...man", bo OIDP, ...men, to liczba mnoga...?), bo ja reklam bardzo nie
    lubię, są głupie i kłamliwe.

    > 100% racji, Usenet mocno mnie rozleniwił, jeżeli chodzi o funkcje, które
    > tutaj są z automatu, a na forach nigdy o nich nie słyszeli.
    >
    > Tylko co nam pozostaje? Usenet pewnie wieczny nie będzie, za 10 lat może
    > się okazać, że serwery jeszcze będą (sam swojego nie planuję wyłączać,
    > chyba że mi feedy uschną i nie będzie nowych), ale kolejne grupy będą już
    > martwe.

    Będą same Gołe Baby :P
    Jak w ICMie (news-archive), gdzie w ramach pozbywania się "balastu"
    wypierniczyli binarki z treściami wyższych lotów, natomiast zostawili
    badziewia typu alt.pl.shemale i jeszcze parę wulgarnych.
    Zobaczycie, psiochy będą klaskać jak przy ciskaniu klapą :)

    (C) Kabaret Neo-Nówka.