  • Data: 2017-03-07 15:12:36
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Znam ból :)
    >
    > Zresztą:
    > http://demotywatory.pl//uploads/1255099407_by_TurboD
    ynoMen_600.jpg

    To działa nie tylko w wymiarze indywidualnym, ale też międzynarodowym.
    Znane u nas jako "czeski błąd". Po ichniemu "pokrzywa" to "kopřiva",
    "żółty" to "žlutý", "pułk" to "pluk", "karp" to "kapr" itd.

    > 100% racji, Usenet mocno mnie rozleniwił, jeżeli chodzi o funkcje,
    > które tutaj są z automatu, a na forach nigdy o nich nie słyszeli.
    >
    > Tylko co nam pozostaje? Usenet pewnie wieczny nie będzie, za 10 lat
    > może się okazać, że serwery jeszcze będą (sam swojego nie planuję
    > wyłączać, chyba że mi feedy uschną i nie będzie nowych), ale kolejne
    > grupy będą już martwe.

    Co nam pozostaje? Przecież się nie zabiję z tego powdu. Nie chce nikt
    ze mną gadać, to nie gadam. Jeśli nie będzie ani ludzi na poziomie,
    ani narzędzia nieurągającego poczuciu wygody, to przecież nie będę
    dyskutował ani z głupcami, ani za pomocą czegoś, co się do tego nie
    nadaje. Życie.

    Jarek

    --
    Život je minové pole