  • Data: 2017-03-08 13:18:24
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Przypuszczam, że wątpię. Myślałem, że tam są jacyś może odrobinę rozgarnięci
    > ludzie, chociażby odpisał, dziękujemy, to nie jest groźne/poradzimy
    > sobie/chuj ci w dupę/et consortes. A ten gwiazdka kropka gwiazdka chciał
    > wiedzieć, z jakiego konta piszę i nie docierało do niego, że jestem kimś z
    > zewnątrz, nie mam (i nie zamierzam mieć) konta, wskazałem gdzie i co leży, a
    > ten swoje podaj jakie masz konto.

    Oni zatrudniają tam stado małp. Ale gdzie zgłosiłeś? Ja nigdzie nie mogłem
    znaleźć kontaktu do ich abuse.

    > W ogóle, w fartfonie chyba niewskazane miec cokolwiek poza zdjęciem cioci
    > Krysi, wakacje na Mazurach ale tylko widoczek lasu, czy jeziora, oraz
    > swojego siusiającego pieska. Po wuj apce np. typu "wykreślanka", czy innej
    > równie "niewinnej" moje kontakty i niekiedy mikrofon z kamerą?

    To prawda.

    > A to, co w kompie, to skąd wiadomo, że w jakichś skryptach, czy iframe,
    > nie przemycają czegoś niewesołego?

    Są na to sposoby - separacja, maszyny wirtualne... czy chociażby tryb
    prywatny.

    > Kilka razy AV(ast) mi pyskował na niby niewinnych stronach, że
    > cuś-mu-się-nie-podoba. Do poważniejszych fotek lepiej chyba mieć małpkę
    > bez zbytniej inteligencji... W lapie mam kamerę, specjalnie dokupiłem za
    > jakiś psi dzyndzel-grosz, działa, sprawdzona i biała kontrolka obok się
    > świeci, jakoś mi nic jej dotąd bez mojej woli nie uruchomiło.

    Czasem jest możliwość uruchomienia kamery bez zapalenia kontrolki, robi
    się to flashując soft w kamerce.

    > Jakbym miał możliwość backupu całego urządzenia, to piardfony bym
    > raz-dwa zrootował i powypieprzał zawartość, aż przestanie działać :)

    Hmm, są aplikacje do backupów. Ja mam zrootowany telefon i powywalałem ten
    cały bloatware.

    --
    http://www.chmurka.net/