  • Data: 2017-03-08 03:03:52
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:aTdap214I7vhNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Tam w ogóle jest jakiś kontakt z abuse?

    Przypuszczam, że wątpię. Myślałem, że tam są jacyś może odrobinę rozgarnięci
    ludzie, chociażby odpisał, dziękujemy, to nie jest groźne/poradzimy
    sobie/chuj ci w dupę/et consortes. A ten gwiazdka kropka gwiazdka chciał
    wiedzieć, z jakiego konta piszę i nie docierało do niego, że jestem kimś z
    zewnątrz, nie mam (i nie zamierzam mieć) konta, wskazałem gdzie i co leży, a
    ten swoje podaj jakie masz konto.

    > Ja też - nie potrzebuję ich w telefonie, poza tym nie ufam tym aplikacjom
    > jeżeli chodzi o prywatność (na komputerze sam mogę o nią zadbać), no i FB
    > to ciężka aplikacja, mocno zużywa baterię.

    W ogóle, w fartfonie chyba niewskazane miec cokolwiek poza zdjęciem cioci
    Krysi, wakacje na Mazurach ale tylko widoczek lasu, czy jeziora, oraz
    swojego siusiającego pieska. Po wuj apce np. typu "wykreślanka", czy innej
    równie "niewinnej" moje kontakty i niekiedy mikrofon z kamerą? A to, co w
    kompie, to skąd wiadomo, że w jakichś skryptach, czy iframe, nie przemycają
    czegoś niewesołego? Kilka razy AV(ast) mi pyskował na niby niewinnych
    stronach, że cuś-mu-się-nie-podoba. Do poważniejszych fotek lepiej chyba
    mieć małpkę bez zbytniej inteligencji...
    W lapie mam kamerę, specjalnie dokupiłem za jakiś psi dzyndzel-grosz,
    działa, sprawdzona i biała kontrolka obok się świeci, jakoś mi nic jej dotąd
    bez mojej woli nie uruchomiło.
    Jakbym miał możliwość backupu całego urządzenia, to piardfony bym raz-dwa
    zrootował i powypieprzał zawartość, aż przestanie działać :) No, po wuj mi
    "gry play", czy "kiosk play", jako osobne apki? Miejsce zajmują i nie mogę
    sfilmować, jak się gołębie ruchają... Dobra, bo to nie tutaj powinno, zaraz
    sam siebie stąd wygonię za OT... :P

    > Tak, żeby nie było całkiem NTG (chociaż to i tak p.m.t.g.) :)

    W ramach tego, żeby te dekle markrainsuny nie rzygały swymi soluszyns
    maniualami, wobec nikłego ruchu, to powiedzmy, że bez przeginki, nie za
    mocno, cel zlekka uświęca środki. Ale uprzedzamy, będziemy ganiać, kto
    przegnie z ilością...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.