    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Date: Sat, 21 Apr 2012 15:02:41 +0200

    > ciekawe spostrzeżenia. Niestety, zweryfikuje to życie, ale za kilka lat.
    > Z drugiej strony, klient chętniej kupi samsunga czy iPhona, niż huaweia
    > czy zte. Sam jak się zastanawiam nad tym co jest w telefonach, to sobie
    > myślę że projektanci jakby są lekko oderwani od rzeczywistości. Panowie
    > z zespołu gsmarena wezmą taki telefon na 24 godziny i napiszą:
    > tego niema, tego brakuje, tamto słabo działa. Sami projektanci tego nie
    > wiedzą? gsmarena nie czytają? opinni internautów też? Nie wiem jak to
    > funkcjonuje. no chyba że ta grupa i jej czytelnicy to jakiś bardzo wąski
> [...]

    To, ze nie ma takiego lub innego ficzera to jedno. W niektorych
    wypadkach to celowe dzialanie marketingowe. Najlepiej to widac na
    przykladzie iP. Na dzien dobry brakowalo mu od groma podstawowych
    funkcji, ktore krok po kroku sa dodawane i jest to jakis bodziec do
    przesiadki na nowsza wersje. Jednak nie wszystkim ta sztuka sie udaje,
    malo firm ma dostep do amazingu ;]
    Druga rzecz to testowanie urzadzen przed sprzedaza, no to juz jest
    obecnie zenujace. Jak taki Asus mogl sobie pozwolic na wapadke z GPSem?
    Czy oni prowadzili tylko badania laboratoryjne? Moze odkupili od Appla
    ten sprzet za 100M $ ;] Teraz dodaja doczepiane do obudowy paskudztwo a
    rozne zrodla podaja informacje, ze ten kawal plastiku bedzie tylko dla
    nabywcow z US i jakiegos jeszcze kraju. Reszta musi sie zadowolic
    komunikatem, ze nie jest to sprzet do typowej nawigacji.
    Tu masz kolejny przyklad - klopoty SGS2 z WiFi po aktualizacji do ICS...
    https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2
    8036
    Co najsmieszniejsze, mialem tego typu klopoty kiedys na SGS. Zatem
    wrocili do punktu wyjscia. Jeszcze powinni popsuc GPS i za chwile
    obwiescic, ze w SGS3 wszystko dziala. To tez moze byc pomysl na
    napedzenie sprzedazy ;]
    Dochodzi jeszcze kwestia wzornictwa: seria Galaxy jest po prostu nudna.
    Ok, urzadzenie jest w jakis sposob stylowe, stonowane itp. Ja jednak
    oczekiwalbym czegos co wyrozniloby je sposrod wielu innych o podobnych
    parametrach jak chocby wspomniany wczesniej HTC One S. Ten design o
    wiele bardziej do mnie przemawia:
    http://www.gsmarena.com/htc_one_s-pictures-4574.php Jesli SGS3 bedzie
    mial ten sam wyglad co wczesniejsze modele oraz jedynie nieco ulepszone
    podzespoly to nie sadze, zeby stal sie jakims przebojem rynkowym.