  • Data: 2012-04-21 14:30:11
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2012 13:30, atm pisze:
    > Niedlugo premiera nowego Galaxy bedzie wanejsza od keynote
    > z prezentacja nowego iP ;]
    > Co moze sie tam znalezc zeby bylo killer ficzerem?
    > Wiekszy ekran, wieksza rozdz, troche lepszy aparat, wiecej rdzeni
    > nie wiadomo po co....
    > Jesli faktycznie dadza ekran 4.7" to juz bedzie sprzet do torby i za
    > taki panom ze wschodu podziekuje:
    > http://www.engadget.com/2012/04/20/amazon-germany-le
    aks-galaxy-s-iii-specs/
> [...]
    > Spojrzalem tez ostatnio na specyfikacje nowego HTC One S.
    > Parametry techniczne w wielu punktach ma gorsze od SGS2, nie wspominajac
    > juz o niewymiennej baterii czy braku slotu mSD.
    > Nowy SGS2 na Allegro od 1400zl zas nowy HTC One S 2100zl...
    > Odnosze wrazenie, ze ostatnio na rynku jest stagnacja: wiecej pamieci,
    > rdzeni, wieksze ekrany itd, nie pojawia sie jednak nic rewolucyjnego.
    > Zreszta Apple ma ten sam problem, niby "wymyslili" Siri ale jak pokazuja
    > statystyki, uzytkownicy nie korzystaja z tego rozwiazania.
    > Reszta jak byla tak jest, nawet obudowa ta sama.
    ciekawe spostrzeżenia. Niestety, zweryfikuje to życie, ale za kilka lat.
    Z drugiej strony, klient chętniej kupi samsunga czy iPhona, niż huaweia
    czy zte. Sam jak się zastanawiam nad tym co jest w telefonach, to sobie
    myślę że projektanci jakby są lekko oderwani od rzeczywistości. Panowie
    z zespołu gsmarena wezmą taki telefon na 24 godziny i napiszą:
    tego niema, tego brakuje, tamto słabo działa. Sami projektanci tego nie
    wiedzą? gsmarena nie czytają? opinni internautów też? Nie wiem jak to
    funkcjonuje. no chyba że ta grupa i jej czytelnicy to jakiś bardzo wąski
    margines jest.

    ToMasz